اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879905632

عطر هایی برای مدهوش کردن دیگران

سه عطر بزرگ و جریان ساز تاریخی را بشناسید

کد: 1395051879905632

http://goo.gl/1Z6RR4

، تهران , (اخبار رسمی): سال های 1987 تا 1989 میلادی، سه عطر جریان ساز و بزرگ تاریخ به ثبت رسیده که از حافظه عمومی مردم خارج نمی شود.

(سه عطر بزرگ)

به گزارش روابط عمومی لوکس بایر، در فاصله ی بین سال های 1975 تا 1987 نام چهره یا عطر مهمی در تالار مشاهیر انجمن عطر به چشم نمی‌خورد، اما پس از این غیبت طولانی دوازده ساله؛ سال های 1987 تا 1989 بنام سه عطر جریان ساز و بزرگ تاریخ به ثبت رسیده است .در ادامه این 3 برند مطرح را معرفی می کنیم:

1987-شانل/ عطار:ارنست باو

استفاده ی جسورانه از مقادیر متنابه آلدهاید در ترکیب شانل شماره ی 5؛فصل جدیدی در تاریخ عطر سازی رقم زد.ساختار مرکزی این عطر؛الگوی تولید بسیاری از مواد خوشبو کننده و آرایشی شد.

ترکیب سنتی ترنج،بلسان بنفش،بهار نارنج و روغن کیستِ؛درخشندگی بالایی در مقابل سختی آلدهاید ایجاد نمود که با روغن ایلنگ این آکورد آلدهایدی نرم و لطیف گشت.قلب کار حاوی حجم بالایی از روغن خالص رز و یاس است که در کنار دیگر نوت های گل بو؛ هنرمندانه به پایه ای از چوب،کومارین،نیترو ماسک،عنبر و مشک زباد می آمیزد و شخصیتی بیاد ماندنی و جاودانه به شماره ی 5 می دهند.

1988- لِ اِیر دو تِمپس-نینا ریچی/ عطار:فرانسوا فابرون

محصول سال 1948 نینا ریچی که بعنوان نمونه ی کاملی از عطرهای قرن بیستم شناخته میشود؛ترکیب منسجمی از هماهنگی نوت های اولیه،میانی و پایه است که با تمام سادگی های خود؛با اتکا به مواد اولیه ی طبیعی ترکیبی ارائه نموده که مشتقات بسیاری از آن ساخته شد و زمینه ساز خلق فرمول های پیچیده تر گشت.

نوت آغازین عطر ترکیب سنتی ترنج و بلسان بنفش است که با استفاده از آلدهاید سی 11 به طرز استادانه ای به قلب گل بو و ساده ی اثر که ترکیبی از یاس،رز،یاسمن،موگوئت و یاس بنفش با شخصیت غالب میخک صدپر است متصل می شود.پایه ی کار نیزبا ترکیبی از چوب ها در کنار مسک آمبرت و مسک کتون در کنار میخک صد پر؛شخصیت مرکزی و قابل تشخیص عطر را شکل می دهند.هر چند این مواد نقش بسزایی در ترکیب ل ایر دو تمپس ایفا نموده اند اما غنا و زیبایی نهایی اثر مدیون استفاده از اسانس خالص رز و یاس می باشد.

1989-شالیمار-گرلِن/عطار:ژاک گرلِن

با الهام از سبک عطاری قرن نوزدهم و استفاده از مقادیر زیادی از عصاره های روغنی؛گرلن در سال 1925 شالیمار را تولید نمود که تا به امروز یکی از جاودنه های بی مانند عطر سازی است.

شالیمار عطری دلربا و فریبنده است که ترکیب بی باکانه ای از حجم بالای وانیل،کومارین و کاستوریم دارد.از نوت های مرکباتی نظیر ترنج،بلسان و بهار نارنج به پچولی،چوب صندل،وتیور و مشک زباد می رسد و با تشکیل پایه ای چرم بو که مقدار قابل توجهی کاستوریم را به همراه دارد؛شکوه و عمق اثر به نهایت کمال می رسد.

مقالات دیگر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس