اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980545471

معرفی رشته مهندسی صنایع برای داوطلبان کنکور

کد: 1395051980545471

http://goo.gl/NJLwey

، تهران , (اخبار رسمی): رشته مهندسی صنایع یکی از رشته های جذاب، پرکاربرد و مورد نیاز حال و آینده کشور است.

معرفی رشته مهندسی صنایع برای داوطلبان کنکور

رشته مهندسی صنایع در زمره 6 رشته پرطرفدار در انتخاب داوطلبان کنکور است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انجمن مهندسی صنایع ایران،  سید علیرضا شجاعی نایب رئیس و دبیر این انجمن با بیان این مطلب گفت: فردا (چهارشنبه) صبح و مصادف با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال 95، رشته مهندسی صنایع در فرهنگسرای ابن سینا معرفی می شود.

شجاعی اظهار داشت: در این برنامه، دانش، کاربردها، بازار کار، ادامه تحصیل، دانشگاه ها و درصدهای قبولی در رشته مهندسی صنایع با حضور چندتن از اساتید و دانش آموختگان موفق این رشته برای حضار تشریح می شود.

 وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه ها و کاهش تعداد داوطلبان، هم اکنون رقابت در کنکور برای قبولی نیست بلکه برای قرار گرفتن در بهترین رشته ها و برترین دانشگاه هاست.

شجاعی تاکید کرد: در حال حاضر رشته مهندسی صنایع در زمره 6 رشته پرطرفدار در انتخاب داوطلبان کنکور گروه علوم ریاضی و فنی است و انجمن تلاش دارد این رشته را به صدر و انتخاب اول شرکت کنندکان تبدیل نماید چون ما معتقدیم رشته مهندسی صنایع یکی از رشته های جذاب، پرکاربرد و مورد نیاز حال و آینده کشور است.  

گفتنی است گردهمایی علمی ترویجی معرفی رشته مهندسی صنایع از ساعت 9 تا 12 روز چهارشنبه 20 مردادماه توسط انجمن مهندسی صنایع ایران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای ابن سینا واقع در  برگزار می شود و حضور در آن برای علاقمندان رایگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]