اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081355900

ساخته بهروز سبط رسول بعد از انتخاب در 4جشنواره،هالییود فیلم را برد

«راه پنهان» در جشنوارهای بین المللی می تازد

کد: 1395052081355900

http://goo.gl/UrQUCz

، تهران , (اخبار رسمی): بهروز سبط رسول نویسنده و کارگردان فیلم بلند هویت(برنده عنوان بهترین فیلم انجمن صنفی فیلمسازان ایران) فیلم راه پنهان را راهی جشنواره ها کرد.

پوستر فیلم (راه پنهان)

بهروز سبط رسول در فیلم جدید خود به نام راه پنهان موفقیت های بین المللی را کسب می نماید.

به گزارش روابط عمومی موسسه نما فیلم ، بهروز سبط رسول نویسنده و کارگردانی است که به دنبال تجربه های جدید خود است و در تجربه جدید خود،راه پنهان را راهی جشنواره های بین المللی کرد و در اولین حضور با استقبال خوبی روبرو شد .

بر اساس این گزارش، این کارگردان که در 2 اثر قبلی خود به نام های خنیاگر عاشق(مستند) و فیلم بلند هویت کارنامه خوبی از خود نشان داده است در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه سینمایی خود است.

به عقیده این نویسنده و کارگردان که خود نیز تهیه کننده کارهای خود بوده است، هر طرح خوب، او را وادار به ساخت یک اثر بصری می کند؛برای او تفاوتی نمی کند اگر این طرح کشش یک فیلم 100 ثانیه ای را داشته باشد یا 120 دقیقه یا یک فیلم مستند.

به عقیده این کارگردان محدودیت در زمان اثر و تعصب در عدم تغییر ساختار های قبلی ممکن است موجب سکون هنرمند شود.

فیلم راه پنهان در ابتدا طرح یک فیلم کوتاه بوده و این کارگردان در 5 روز آن را به اتمام رسانده ولی با اضافه شدن داستانکها زمان فیلم 65 دقیقه شد ولی او زمان فیلم را به 30 دقیقه کاهش داد.

بر اساس این گزارش، داستان جوانی است که به عشق مدل شدن به تهران می آید و در نهایت با سختی های فراوان به تجربه های بالائی می رسد. از عوامل فیلم می توان از: شهرام حجازی دستیار کارگردان و محمد ثریا فیلمبردار و بازیگران : جاهد حبیب زاده و مهری آل آقا و شیوا مکینیان و کمیل علیپور نام برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نما فیلم

موسسه نما فیلم تهیه کننده فیلمهای بلند و مستند و کوتاه و تیزرهای تبلیغاتی است که در سال 92 طور رسمی ثبت گردید. بنیانگذار این موسسه بهروز سبط رسول بوده که از سال 1370 فعالیتهای هنری خود را با موسیقی سنتی آغاز نمود و از سال 1387 وارد عرصه فیلمسازی شد تا اینکه با گسترش فعالیتهای خود موسسه نما فیلم را بنیان گذاشت. این موسسه در طول فعالیتهای خود به کارهای مشاوره و تولید پروژه های صنعتی مشغول بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر