اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383065900

مدیر عامل موسسه نما فیلم:

تیزرهای تبلیغاتی موجب پیشرفت صنعت می شود

کد: 1395052383065900

http://goo.gl/Cq9MHB

، تهران , (اخبار رسمی): یک تولید کننده با سختی تولید می کند و حداقل کاری که یک شرکت تیزر ساز می تواند نسبت به پولی که می گیرد انجام دهد آن است که با وجدان تیزر بسازد. نه اینکه هم پول بگیرد و هم کپی کند.

پشت صحنه ساخت تیزر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از موسسه نمافیلم، بهروز سبط رسول مدیر عامل این موسسه گفت: متاسفانه در ایران ساخت تیزر بسیار بی اهمیت جلوه می کند در صورتیکه که می توان با یک تیزر تبلیغاتی خوب، ذهن مخاطب را به سوی خرید از تولید کننده داخلی سوق داد. تیزرهایی که تولید می شود اکثرا بدون توجه به ماهیت سینمائی و در بعضی از آنها حتی حداقل های فنون سینمائی هم لحاظ نشده است.

وی افزود: ما در موسسه نما فیلم سعی کردیم بنابر سفارش مشتری در همان یک دقیقه از تجربه خود در فیلم سازی و در متن استفاده کنیم. مثلا شرکتی به ما سفارش می دهد و ما بعد از پژوهش و جلسات داخلی طرحی را به آنها ارائه می دهیم که هم در چهارچوب های فیلم سازی باشد و هم تیزر دارای محتوای داستانی باشد تا در ذهن مخاطب بماند. چند نمونه از کارهای ما را می توانید در سایت مشاهده کنید. (www.namafilmco.com)

سبط رسول ادامه داد: کپی کردن تیزر توهینی است به شعور تولید کننده و مخاطب. ما دارای فکر هستیم و می توانیم تامل کرده و فیلمنامه ای برای تیزر خود تهیه کنیم تا هم خدا و هم بنده خدا از ما راضی باشد. ما با اینکه فیلم بلند و کوتاه و مستند می سازیم ولی برای تیزر هم به همان اندازه ارزش قائل هستیم. من در تیزرهائی که نمی خواهم اسم ببرم دیدم که حتی زاویه نگاه دوربین که ابتدائی ترین مسئله برای یک فیلم ساز است در منتهای بی توجهی به شکلی فلم برداری شده که فقط می توان افسوس خورد.

برهمین اساس باید حداقل وجدان کاری را در ساخت تیزر برای شرکتهای داخلی را در کار خود لحاظ کنیم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نما فیلم

موسسه نما فیلم تهیه کننده فیلمهای بلند و مستند و کوتاه و تیزرهای تبلیغاتی است که در سال 92 طور رسمی ثبت گردید. بنیانگذار این موسسه بهروز سبط رسول بوده که از سال 1370 فعالیتهای هنری خود را با موسیقی سنتی آغاز نمود و از سال 1387 وارد عرصه فیلمسازی شد تا اینکه با گسترش فعالیتهای خود موسسه نما فیلم را بنیان گذاشت. این موسسه در طول فعالیتهای خود به کارهای مشاوره و تولید پروژه های صنعتی مشغول بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر