اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081804750

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره):

قول مساعد مجلس برای کمک به حل مشکلات هوایی

کد: 1395052081804750

http://goo.gl/AF4V9J

، تهران , (اخبار رسمی): محمود نویدی گفت: مجلسی‌‌ها دعوت ما را لبیک گفتند و امیدواریم با قولی که برای حل مشکلات شهر فرودگاهی دادند امروز نقطه عطفی در تاریخ این فرودگاه باشد.

قول مساعدمجلس برای کمک به حل مشکلات هوایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت راه و شهرسازی، محمود نویدی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بعد از پایان نشست مشترک مسئولان عالی سازمان هواپیمایی کشوری و نمایندگان مجلس که عصر امروز به میزبانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی برگزار شد گفت: برای اینکه فرودگاه امام در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد به جابه جایی 30 میلیون مسافر در سال نیازمند است که این هدف اعتبار 15 هزار میلیارد تومانی را می‌طلبد.

وی ابراز امیدواری کرد که بخشی از این رقم با تامین منابع دولتی و بخش دیگر از طریق جذب سرمایه گذار خصوصی انجام پذیرد و گفت: امروز روز خوبی برای فرودگاه امام و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی بود. مجلسی‌‌ها دعوت ما را لبیک گفتند و امیدواریم با قولی که برای حل مشکلات شهر فرودگاهی دادند امروز نقطه عطفی در تاریخ این فرودگاه باشد.

نویدی با بیان اینکه کمبود اعتبار عمده مشکل ما برای توسعه شهر فرودگاهی است گفت: در دور جدید دولت و مجلس به اهمیت فرودگاه پی برده‌اند و حضور بیش از نیمی از اعضای کمیسیون عمران در جلسه امروز موید همین موضوع است. بر همین اساس انتظار داریم با پشتیبانی و فراهم کردن زیرساخت‌های قانونی که از سوی مجلس برای ما فراهم می‌شود دستمان برای حل و فصل مشکلات باز شود.

نویدی با اشاره ماده 106 قانون برنامه پنجم توسعه گفت: این ماده اختیارات خوبی برای توسعه شهر فرودگاهی در اختیار ما می‌گذارد. در صورت رسیدن منابع مالی و اعتباری می‌توانیم طرح توسعه ای را انجام دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان