اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081965632

بهترین قسمت بدن برای استفاده از عطر

کد: 1395052081965632

http://goo.gl/uTWpZz

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از عطر تنها در برخی از نقاط بدن نتیجه مثبت دارد و در برخی نقاط به هیچ عنوان نباید استفاده کرد.

عطر را به چه قسمت هایی از بدن بزنیم؟ (1)

به گزارش روابط عمومی لوکس بایر، هنگام استفاده از عطر، آن را روی نقاطی بزنید که نبض وجود دارد مثل روی مچ داخلی دست، پشت زانوها و زیر خط فک نزدیک گوش. نبض باعث پخش‌شدن رایحه می‌شود هرگز عطر را پشت گوش‌هایتان نزنید چون به سرعت با ترشحات پوست در آن ناحیه ترکیب می‌شود و بوی عجیبی خواهد داد.

1-عطر را در فضای بین سینه‌ها استفاده نکنید چون باعث بروز جوش و حساسیت های پوستی در این نواحی می‌شود.

2-هرگز عطر را به ناحیه زیربغل نزنید زیرا اثر ضدعرق و خوشبوکننده ندارد و وقتی با عرق ترکیب می‌شود، بوی بدی تولید می‌کند.

3-در طول روز می‌توانید عطر را روی مچ دست‌ها، مفاصل پاها و بالای شکم خود استفاده کنید. بهتر است عطر را روی پشت گردن بزنید. این دو توصیه برای اجتناب از واکنش بین پرتوهای ماورای‌بنفش و عطر است چون ترکیب این دو ایجاد حساسیت می‌کند و به پوست آسیب می‌رساند.

4-عطر را روی لباس‌های روشن نزنید زیرا ایجاد لکه می‌کند.

5-اگر عطری تازه خریده‌اید، نمونه آن را اواخر عصر امتحان کنید زیرا قدرت بویایی در این زمان از روز زیاد است. در شروع استفاده از عطر تازه، ابتدا آن را روی ناحیه کوچکی از پوست بزنید زیرا اگر حساسیت داشته باشید، درگیری شما کمتر می‌شود. اگر بعد از یک ساعت واکنشی نبود، می‌توانید از عطر استفاده کنید.

6-هنگام استفاده از عطر، آن را روی نقاطی بزنید که نبض وجود دارد مثل روی مچ داخلی دست، پشت زانوها و زیر خط فک نزدیک گوش. نبض باعث پخش‌شدن رایحه می‌شود.

مشاهده برند های عطر لوکس بایر با ماندگاری بالا 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس