اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052282565936

معاون رئیس جمهور در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت

شرکت پتروپارس، سرمایه ملی است

کد: 1395052282565936

http://goo.gl/t6kqwv

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه پتروپارس طی جلسه ای با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار رفع تنگناهای شرکت شدند.

شرکت پتروپارس، سرمایه ملی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پتروپارس، در این نشست صمیمانه، علی مروی، رئیس هیات مدیره گروه پتروپارس ضمن ارائه گزارشی از تنگناهای مالی و وضعیت فعلی شرکت، به تشریح توانمندی ها و دستاوردهای این شرکت در دوران تحریم پرداخت و این شرکت را بهترین نمونه اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی دانست.

همچنین اکبری، مدیرعامل شرکت پتروپارس با اشاره به راه اندازی فاز 12 پارس جنوبی در اوج تحریم ها و توسعه فاز 19 با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان داخلی، اظهار داشت: شرکت پتروپارس با انتقال دانش فنی به داخل مرزها موجب رشد و گسترش توان داخلی شده است و ادامه این روند نیازمند کمک مراجع ذی صلاح است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت و توسعه توان داخلی با حمایت از این قبیل مجموعه ها محقق می شود، به تشریح چالش های پیش روی پتروپارس پرداخت و خواستار کمک ویژه هیات دولت در رفع موانع و مشکلات این شرکت شد.

نوبخت نیز پس از شنیدن سخنان رئیس هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت پتروپارس، ضمن اظهار اطلاع کافی از مسائل شرکت، لازمه حل بعضی از مشکلات را موافقت مجلس دانست و با علام اینکه این شرکت  سرمایه ای ملی است، جهت رفع برخی مشکلات قول همکاری داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پتروپارس

شرکت پتروپارس همزمان با توسعه اولین فاز پارس جنوبی و با هدف ارتقا و بهره گیری از توان و تجربه پیمانکاران داخلی و انتقال دانش مدیریت پروژه و فناوری روز دنیا به داخل کشور، در تاریخ 7 بهمن 1376 تاسیس شد و درحال حاضر 100درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت نیکو(NICO) از شرکت های وابسته به شرکت ملی نفت ایران (NIOC) است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته