اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105385936

نشست با رسانه ها در فاز 19 پارس جنوبی

کد: 13950608105385936

http://goo.gl/h12sfP

، تهران , (اخبار رسمی): نشست خبری اصحاب رسانه با مدیرعامل شرکت های نفت و گاز پارس و پتروپارس ایران، در سایت فاز 19 پارس جنوبی برگزار شد .

نشست با رسانه ها در فاز 19

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس؛ در این برنامه که بیش از 90 خبرنگار و مستند ساز از 40 خبرگزاری داخلی و خارجی حضور داشتند، اصحاب رسانه پس از بازدید از نواحی مختلف سایت و مشاهده پیشرفت پروژه، در سالن کنفرانس سایت حضور بهم رساندند و به پرسش و پاسخ با حضور مهندس شعبانپور؛ مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس و مهندس علیرضایی؛ مدیر عامل شرکت پتروپارس ایران و سایر مدیران پرداختند.

شعبانپور در ابتدای این نشست با تقدیر از عملکرد شرکت پتروپارس، فاز 19 پارس جنوبی را پیشتاز پروژه های موسوم به 35 ماهه معرفی کرد و با توجه به راه اندازی زودهنگام فاز 19، از تلاش های مدیریت و پرسنل شرکت پتروپارس در محقق شدن وعده های خود در راه اندازی فاز 19 پارس جنوبی تقدیر بعمل آورد.

در ادامه مهندس علیرضایی با بیان اینکه فاز 19، نخستین فاز پارس جنوبی بود که با تکیه بر گاز دریا، برخلاف دیگر فاز ها راه اندازی شد تصریح کرد: تمام مراحل توسعه فاز 19 پارس جنوبی همزمان با هم پیگیری شدند و سیستم گوگرد زدایی از گاز در این فاز به زودی به بهره برداری میرسد.

همچنین مهندس علیرضایی از عملیاتی شدن ردیف سوم پالایشگاه فاز 19 ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: سومین ردیف شیرین سازی گاز پالایشگاه فاز 19 در شهریور ماه به بهره برداری میرسد . 

در ادامه نیز خبرنگاران سوالات خود را از مدیران عامل مطرح و پس از آن در جشنی که به مناسبت روز خبرنگار برپا شده بود شرکت کردند و کیک مخصوص این روز را برش داده و در ضیافت نهار شرکت پتروپارس شرکت کردند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پتروپارس

شرکت پتروپارس همزمان با توسعه اولین فاز پارس جنوبی و با هدف ارتقا و بهره گیری از توان و تجربه پیمانکاران داخلی و انتقال دانش مدیریت پروژه و فناوری روز دنیا به داخل کشور، در تاریخ 7 بهمن 1376 تاسیس شد و درحال حاضر 100درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت نیکو(NICO) از شرکت های وابسته به شرکت ملی نفت ایران (NIOC) است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته