افزایش قیمت مرغ فقط با تایید سازمان حمایت

کد: 1395052383205951

http://goo.gl/167ky9

، تهران , (اخبار رسمی): مرغ به عنوان کالای اولویت اول در ستاد هدفمندسازی عنوان می شود و هیچگونه افزایش قیمت یا تغییر قیمت این کالا تنها با اخذ مصوبه از کارگروه تنظیم بازار امکان پذیر است.

افزایش قیمت مرغ فقط با تایید سازمان حمایت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل ازسازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سید داوود موسوی معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت با اشاره به افزایش قیمت مرغ، اظهار کرد: نظر به اینکه براساس مفاد مصوبه شماره 48021 مورخ 1394.4.16 ستاد هدفمندسازی یارانه مرغ از جمله کالاهای اولویت اول است و حسب مفاد ابلاغیه مذکور هرگونه تغییر افزایشی قیمت این کالا منوط طی مراحل قانونی و اخذ مصوبه از کارگروه تنظیم بازار است.

عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت بیان داشت: هرگونه اظهارنظر اشخاص حقیقی و حقوقی مبنی بر اعلام قیمت برای این کالا بدون طی روند ذکر شده فاقد وجاهت قانونی است.

موسوی افزود: بازرسان اتاق‌های اصناف در سطح عرضه با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با گرانفروشی برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: هموطنان از طریق سامانه 124 می‌توانند موارد تخلف و گرانفروشی را برای رسیدگی اطلاع دهند.

براساس این گزارش: با توجه به نوسانات گاه و بی‌گاه قیمت مرغ، هفته گذشته قیمت این محصول مصرفی در برخی از فروشگاه‌های سطح شهر تهران به 8500 تومان رسید، اما امروز قیمت آن مجدد کاهش یافته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان

در تیرماه سال 1354 به منظور تعیین، تعدیل و تثبیت قیمت تولیدات داخلی کشور و کالاهای وارداتی و خدمات و انجام بررسی‌ها و تهیه طرح‌های لازم در جهت متعادل ساختن و پیشگیری از افزایش نامتناسب قیمتها « مرکز بررسی قیمت‌ها» تشکیل گردید. در تیر ماه سال 1354 به منظور تهیه فهرست کالاهایی که مصرف‌کنندگان یا تولیدکنندگان آن می‌بایست مورد حمایت قرار گیرند صندوق حمایت مصرف‌کنندگان تشکیل گردید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی