حداکثر قیمت مصرف کننده برنج های وارداتی ابلاغ شد

هرگونه تخلف در بازار برنج را گزارش کنید

کد: 13951104225815951

https://goo.gl/XCXu0n

، تهران , (اخبار رسمی): براساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار ، حداکثر قیمت مصرف کننده هر کیلو برنج برنج هندی مرغوب 38هزار ریال ، اروگوئه 26 هزار ریال و سایر برنج های وارداتی 20 هزار ریال اعلام شد.

هرگونه تخلف در بازار برنج را گزارش کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان؛ همزمان با توجه به کاهش تعرفه و حذف مابه التفاوت برنج ، شرکت بازرگانی دولتی نیز با نرخ مصوب و بدون محدودیت نسبت به توزیع برنج از طریق فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارمندی و دیگر خریداران اقدام می کند. 

همانطور که قبلا نیز تصریح و تاکید شده ؛ قیمت های ابلاغی حداکثری است و عرضه با قیمت پایین تر به مصرف کنندگان امری شایسته و مورد تقدیر است. 
ضمناً از تمام شهروندان گرامی درخواست  می شود ضمن دقت هنگام خرید در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی موارد را به سامانه 124 گزارش کرده تا سریعاٌ به آن رسیدگی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان

در تیرماه سال 1354 به منظور تعیین، تعدیل و تثبیت قیمت تولیدات داخلی کشور و کالاهای وارداتی و خدمات و انجام بررسی‌ها و تهیه طرح‌های لازم در جهت متعادل ساختن و پیشگیری از افزایش نامتناسب قیمتها « مرکز بررسی قیمت‌ها» تشکیل گردید. در تیر ماه سال 1354 به منظور تهیه فهرست کالاهایی که مصرف‌کنندگان یا تولیدکنندگان آن می‌بایست مورد حمایت قرار گیرند صندوق حمایت مصرف‌کنندگان تشکیل گردید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی