اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383215755

آغاز ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه استانی

کد: 1395052383215755

http://goo.gl/O6lf4v

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان توسعه تجارت در فراخوانی از بنگاه‌های صادراتی در تمام استان‌های کشور دعوت کرد تا در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی شرکت کنند.

آغاز ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه استانی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، تمام صادرکنندگان در سطح استان‌ها می‌توانند تا 20 شهریور ماه سال جاری به صورت الکترونیکی در این رقابت ثبت نام و سپس مدارک خود را به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، متقاضیان تا 20 شهریور ماه فرصت دارند تا پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط از طریق سایت نمونش به آدرس الکترونیکی http://nemoonesh.tpo.ir در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی ثبت نام کنند.

مرحله دوم ثبت نام از طریق تحویل اصل مدارک و مستندات از یکم شهریوماه تا پایان وقت اداری 28 شهریورماه به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1395 مستقر در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ممکن است و آن دسته از صادرکنندگانی که مراحل ثبت نام را به درستی طی کنند، کد رهگیری دریافت خواهند کرد.

دبیرخانه کارگروه استانی از پذیرش پرونده متقاضیان پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص همچنین پیش از انجام فعل ثبت نام الکترونیکی معذور است.

تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی بنا بر سنت هر سال و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش صادرکنندگان کالاها و خدمات غیرنفتی در استان‌ها برپا می‌شود.

بر همین اساس الگوهای موفق استانی بر اساس معیارها و شاخص‌های مقرر انتخاب می‌شوند و در مراسم روز صادرات در استان‌ها از آنها تجلیل خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این فرآیند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ خود تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]