اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203238055755

رایزن بازرگانی ایران در باکو خبر داد

سفر وزیراقتصادآذربایجان به اردبیل و آذربایجان‌غربی

کد: 13951203238055755

https://goo.gl/OvDM4f

، تهران , (اخبار رسمی): رایزن بازرگانی ایران در باکو از سفر وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان در راس یک هیات تجاری این کشور به استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی خبر داد.

سفر وزیراقتصادآذربایجان به اردبیل و آذربایجان‌غربی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، محمدابراهیم نقی‌زاده با اعلام این خبر، اظهار داشت: شاهین مصطفی‌یف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان و رییس آذری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان به دعوت محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس ایرانی کمیسیون مشترک بین دو کشور در راس یک هیات رسمی 10 نفره و هیات تجاری 50 نفره متشکل از مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ آذربایجان به استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی سفر می‌کند.

به گفته رایزن بازرگانی ایران در جمهوری آذربایجان این هیات تجاری طی روزهای 4 تا 6 اسفند ماه در ایران حضور خواهند یافت و برگزاری همایش تجاری با حضور وزرای دو کشور در اردبیل و ارومیه از برنامه‌های اصلی این سفر است.

 وی همچنین یادآور شد: طی سال گذشته هیات‌های تجاری از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گلستان و خراسان شمالی به جمهوری آذربایجان سفر کردند و با حضور در همایش‌های مشترک، مذاکراتی را با طرف‌های تجاری خود انجام دادند.

نقی‌زاده اضافه کرد: در جریان این سفرها استانداران استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل در راس هیات‌های تجاری از جمهوری آذربایجان بازدید و ضمن دیدار با رییس‌جمهور و سایر مقامات عالی این کشور درباره زمینه‌های مورد علاقه دو طرف مذاکره کردند.

وی در عین حال افزود: سفر هیات اقتصادی عالی رتبه جمهوری آذربایجان به استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل در پاسخ به این سفرها است که در جریان برگزاری دهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در دی ماه سال جاری در باکو مورد توافق وزرای دو کشور قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]