اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951215241465755

در 10ماهه سال 1395 اعلام شد

ویتنام دهمین بازار صادرات غیرنفتی ایران

کد: 13951215241465755

https://goo.gl/kG4HJF

، تهران , (اخبار رسمی): با رشد 57 درصدی صادرات غیرنفتی کشورمان به ویتنام، این کشور دهمین بازار هدف صادرات کالاهای ایرانی شد.

ویتنام دهمین بازار صادرات غیرنفتی ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، رایزن بازرگانی ایران در ویتنام با استناد به آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در 10 ماهه سال جاری گفت: طی این مدت ویتنام در جایگاه دهمین بازار صادرات غیرنفتی کشورمان قرار گرفته است.

محسن رضایی‌پور دربار عوامل افزایش حجم تجارت تهران و هانوی اظهار داشت: سفر روسای جمهوری دو کشور، افزایش تماس‌های تجاری، اعزام و پذیرش دوجانبه هئیت‌های تخصصی تجاری و برگزاری دو سمینار معرفی توانمندی‌های تجاری کشورمان در ویتنام در سال 2016 از عوامل رشد حجم صادرات کشورمان به ویتنام بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت واردات ایران از ویتنام نیز با رشد 50 درصدی به رقم 30 میلیون دلار رسیده، خاطرنشان کرد: در مجموع حجم تجارت دو کشور رقم بی سابقه 400 میلیون دلار را تجربه کرده است.

به گفته رایزن بازرگانی ایران در ویتنام با پیش‌بینی افزایش این روند تا پایان سال، انتظار می‌رود حجم تجارت بین دو کشور بیشتر از هدفگذاری 2 میلیارد دلاری وعده داده شده در مذاکرات روسای جمهور دو کشور شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار