اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383565632

درباره خرید عطر، خودتان قضاوت کنید

عطرهای گرمی یا سم های گرمی

کد: 1395052383565632

http://goo.gl/ejitKy

، تهران , (اخبار رسمی): فروش عطر در اماکن و مراکز غیر تخصصی یکی از چالش های بهداشتی و کیفیتی عرضه رایحه های خوش شده است و پشت پرده ای خاص دارد.

عطر های گرمی یا سم های گرمی!؟؟

در طی این سال ها و در گفتگو با خریداران این عطر ها همواره این سئوال ها را مطرح نموده ام که آیا تا بحال از فروشگاه های معتبر و با سابقه دیدن نموده اند

به گزارش روابط عمومی لوکس بایر، این روزها ایستگاه های مترو، پیاده رو ها، مراکز تجاری و هر مکان دیگری که محل تردد و حضور جمعیت است عرصه  تجارتی شده اند که ظاهری موجه و زیبا اما پشت پرده ای زشت و گزنده دارد.

بر اساس این گزارش،همه دیده ایم که  فروشنده ای جوان در گوشه ی پیاده رو یا در فروشگاه کوچک ایستگاه مترو نوار های کاغذی را در میان عابران تقسیم می کند که آغشته به مایعی معطر است و تنها قصد کسب منفعت از این جریان را دارد ، بی آنکه بداند چه چیزی را می فروشد.

هر چند خریداران این محصول هم  از تصاحب عطری به ظاهر خالص و باکیفیت( با هزینه کم) راضی و خشنودند اما در عمل  هر دو طرف ماجرا  از عواقب تداوم چنین معامله‌ای بی خبرند و نمی‌دانند درحاشیه این  بازار عجیب  چه موضوع هایی در جریان است که نمی توان از کنار آن به سادگی عبور کرد!

موضوع نگران کننده و درحال گسترش عطرهای گِرمی، مسئله ای است که هر روز دامنه دار تر شده و ایران را در گروه بالا نشینان(اگر نگوییم صدر نشین بلا منازع) جدول خرید این اسانس های شیمیایی و ناشناخته جای داده است، آن هم مایعات غلیظ و بی هویتی که از مبادی ناشناخته و مجهول راهی بازارها می‌شوند؛به همان میزان که دچار بحران هویت هستند؛ به همان میزان نیز جعلی، متقلب و مخرب هستند.

هیچ تضمینی برای ایمنی بهداشت محیط تولید این محصولات وجود ندارد و از مواد اولیه و ترکیبات تشکیل دهنده ی این مایعات اطلاع درستی در اختیار نیست و به همین میزان تضمینی بر مجاز بودن این مواد تشکیل دهنده وجود ندارد، بطری های پلاستیکی آنها بیش از آنکه بخواهند معرف عطری خوشبو باشند یاد آور سموم دفع آفات و حشرات هستند و موارد بسیاری از این دست هشداری به شمار می‌روند که از خطری بالقوه و زیانی جبران ناپذیر خبر می دهند.

به عنوان کسی که از سالیان دور دلبسته ی روایح و دنیای خیال انگیز عطر بوده ام، درسال‌های اخیر و با ورود و فراگیر شدن سموم گِرمی همواره در این زمینه پیگیر بوده و با طیف وسیعی از افراد درگیر در دو بخش فروش خیابانی و خرید این مواد در ارتباط بوده ام. از فروشنده های عمدتاٌ جوان تا خریدارانی که در گروه های سنی مختلف هستند؛ همگی به نحوی قربانی نا آگاهی و عدم اطلاع رسانی صحیح شده اند که البته نبود قوانین بازدارنده و نظارت و کنترل منظم و قدرتمند به منظور جلوگیری از تولید و فروش این سموم؛ بستر مناسبی جهت گسترش و پیشرفت این تجارت فراهم نموده است.

عطر فروشی در مترو

اغلب فروشگاه های عرضه ی این مواد که خود را بعنوان نماینده ی تولید کنندگان با سابقه ی اسانس واقع در اروپا معرفی می کنند؛ بازدید کننده و مخاطبانی بسیار بیشتر از معتبر ترین و با سابقه ترین فروشگاه های کشور دارند. دیدن چنین صحنه ی ناراحت کننده ای؛ موجب گشت که در طول این سال ها با بسیاری از خریداران همراه و هم صحبت شوم. هنگامی که از دلیل چنین انتخابی سئوال می کنم؛ پاسخ های عجیب و غالباٌ مشابهی داده می شود:عطر های اصلی قیمتی نجومی دارند؛ در اصالت عطر های به اصطلاح مارک تردید داریم؛ کیفیت عطر های گِرمی بسیار بالاتر است، این اسانس ها متعلق به شرکت سازنده ی عطر اصلی هستند و پاسخ هایی از این قبیل که با یک پیگیری ساده خیلی زود متوجه خواهید شد منشأ شکل گیری بیشتر این تفکرات در همان فروشگاه های معمولاٌ پر مخاطب است.

در طرف مقابل و زمانی که از فروشندگان سئوال می پرسم و نام شرکت تولید کننده را جویا می شوم؛ در کمال تعجب یکی از غول های این عرصه معرفی می شود و بطرز شگفت آوری سخن از چندین برند با سابقه و قدرتمند دنیای عطر و صنعت مُد به میان می آید که اسانس شاهکار های خود را به آنان عرضه کرده اند. زمانی که مدرک و سندی دال بر این مدعا خواسته می شود؛ نتیجه مشخص است:شما بازرس هستید؟بفرمایید لطفا! یا در خوش بینانه ترین حالت به شما گفته می شود که چنین اجازه ای نداریم!

در طی این سال ها و در گفتگو با خریداران این عطر ها همواره این سئوال ها را مطرح نموده ام که آیا تا بحال از فروشگاه های معتبر و با سابقه دیدن نموده اند؟آیا از فضای بویایی و قیمت عطری که بازسازی مسموم و ناشناخته  آن را خریداری نموده اند شناختی دارند و پرسش هایی این چنینی که در بیشتر موارد به این پاسخ ختم شده اند: خیر!

عطر های گِرمی غالباٌ بازسازی بی کیفیت و زیان آوری از عطر های موفق و پر فروش یرند های دیزاینر و بزرگِ فعال در صنعت مد و پوشاک، لوازم آرایش و زیبایی هستند که در سالیان اخیر و با پیشرفت امکانات آنالیز و شبیه سازی؛ نیم نگاهی هم به محصولات نیش و لاکچری پر طرفدار دارند. این ترکیبات در بهترین شرایط؛ فضایی از نوت میانی و غالب عطر اصلی را شبیه سازی می نمایند. نکته ی جالبی که در رابطه با این محصولات وجود دارد این است که با احتساب تمامی هزینه ها؛ در بیشتر مواقع خرید این مایعات مجهول؛ هزینه ی بیشتری را نسبت به عطر اصلی شامل میشود!حال آنکه در هیچ جنبه ای از لحاظ کیفی و زیبایی شناسی؛ قابل قیاس با محصول اصلی نخواهند بود.

اسانس عطر

بازدید از فروشگاه های معتبر و با سابقه و یا در صورت عدم دسترسی؛ مراجعه به فروشگاه های اینترنتی خوشنام و تأیید شده ای که در این عرصه فعال هستند منجر به آشنایی با انبوهی از روایح اصیل و مطمئن میشود که کارشناسان با تجربه ی هر فروشگاه؛ به فراخور قیمت و سلیقه؛ محصولاتی معرفی می نمایند که تردیدی در اصالت و سلامت آن ها وجود ندارد. عطر هایی که توسط کمپانی ها و برند های معتبر تولید می شوند؛ کالایی لوکس هستند که از کیفیتی قابل قبول در همه ی زمینه ها بهره می برند و نشان دهنده ی احترام تولید کننده به مشتری و مخاطب خود هستند. مقایسه ی عطر های اصل با مایعات خیابانی در این زمینه هم گویای بسیاری از واقعیات است!

مشاهده کامل مقاله و دیگر مقالات جذاب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس