اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383835368

بانک پارسیان انجام داد

تسویه اوراق مشارکت سایپا

کد: 1395052383835368

http://goo.gl/mtJE4l

، تهران , (اخبار رسمی): تسویه نهایی اوراق مشارکت سایپا به مبلغ 1.500 میلیارد ریال، با موفقیت انجام شد.

بانک پارسیان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان اوراق مشارکت سایپا که 22 مرداد 91 با نماد "مساپا9551" به منظور تکمیل پروژه سایپا کاشان، با نرخ سود 20 درصد سالانه و مواقع پرداخت سه ماه یکبار در بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده بود، تسویه نهایی شد.

سایپا این اوراق را با مشاوره شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان و با تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی این شرکت و با ضمانت بانک پارسیان منتشر کرده بود.

تسویه نهایی این اوراق شامل پرداخت اصل مبلغ اسمی و نیز آخرین سود سه ماهه اوراق بود که در سررسید 22 مرداد توسط بانک پارسیان با موفقیت انجام شد.

پیش از این نیز اوراق اجاره شرکت واسپاری سپهر صادرات که با مشاوره عرضه، تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان و ضمانت بانک پارسیان منتشر شده بود، در خرداد ماه سال جاری با موفقیت توسط بانک پارسیان تسویه و پرداخت شده بود.

این اوراق به مبلغ 40 میلیارد تومان با نرخ سود 20 درصد و سررسید 2.5 ساله در فرابورس ایران منتشر شده بود که 12 خرداد 95 تسویه و پرداخت شد. تسویه موفق این اوراق نشانی از پایبندی ارکان انتشار اوراق به تعهدات دارد و امید است با تداوم این روند در بازار سرمایه ایران شاهد رشد و توسعه روزافزون این بازار باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پارسیان

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه