اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052483994727

مشق شب منتشر کرد

پایش نوآوری‌ها در زمینه روسازی راه

کد: 1395052483994727

http://goo.gl/uKVJiH

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب پایش نوآوری‌ها در زمینه روسازی راه ترجمه‌ گزارشی با عنوان MONITORING OF INNOVATION IN ROAD PAVEMENYS است که توسط انجمن بین‌المللی دائمی کنگره‌های راه (پیارک) تهیه شده است.

کتاب پایش نوآوری‌ها در زمینه روسازی راه منتشر شد

به گزارش مشق شب، اهداف کلی و اولیه از انتشار این گزارش می‌توان بهبود ارتباطات بین‌المللی، تدوین سیاست‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، ارتقای کیفیت برنامه‌ریزی، ساخت، بهسازی و نگهداری راه‌ها و ارتقای کیفیت اجرایی و مدیریت سیستم‌های راه دانست.

این کتاب شامل بخش‌ اول پیشینه، بخش دوم یکپارچه‌ سازی نوآوری و صنعت راهسازی، بخش سوم فکت‌شیت‌های نوآوری موجود، بخش چهارم نوآوری‌هایی که در حال حاضر به کار گرفته می‌شوند، بخش پنجم الزامات نوآوری و در آخر نتیجه‌گیری است.

لازم به ذکر است که فایل PDF کتاب "پایش نوآوری‌ها در زمینه روسازی راه" تألیف دبیرخانه مجمع جهانی راه (پیارک) به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه قرار می‌گیرد.

جهت دریافت کتاب موردنظر می‌توانید به پایگاه الکترونیکی انتشارات مشق شب به نشانی www.mashgheshabpub.ir و یا کانال تلگرام به نشانی https://telegram.me/pajoohesheiranian  مراجعه یا با شماره‌های 7-66962516 تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب