اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484365981

برای اولین‌بار در ایران صورت گرفت

راه اندازی "ترامپولین پارک"درمجموعه انقلاب

کد: 1395052484365981

http://goo.gl/hz5NFl

، تهران , (اخبار رسمی): بزودی اولین "ترامپولین پارک" ایران در مجموعه ورزشی انقلاب تهران راه اندازی می شود.

راه اندازی "ترامپولین پارک"درمجموعه انقلاب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب، معاون مشارکتهای مردم و جذب سرمایه این شرکت با اعلام این مطلب افزود: در راستای ارتقاء سطح سلامت ورزشکاران و افزایش شور و نشاط در جامعه به خصوص قشر جوان، بزودی اولین باشگاه ترامپولین کشور با مشارکت بخش خصوصی و به روش BOT در مجموعه ورزشی انقلاب تهران راه اندازی خواهد شد.

فرهام امیری افزود: مجموعه ترامپولین انقلاب مجموعه ای تفریحی ورزشی است که مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و ساخته می شود. علاوه بر زمین های ترامپولین، این مجموعه دارای فضایی مختص شبیه سازی کامپیوتری ورزش های مختلف با استفاده از فناوریهای نوین می باشد که می تواند در ارتقا ورزش حرفه ای و استانداردسازی رشته های ورزشی مثمر ثمر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به جذابیت رشته مذکور، برنامه ریزی شده است که با تامین سرمایه از طریق بخش خصوصی نسبت به ایجاد اولین ترامپولین پارک کشور در مجموعه انقلاب اقدام شود. در حال حاضر اقدامات جذب سرمایه انجام شده و عملیات اجرایی این پروژه از ابتدای مهر ماه امسال آغاز و پیش بینی می شود علاقه مندان به این رشته ورزشی در تابستان سال 1396 امکان بهره برداری از این باشگاه را خواهند داشت.

معاون مشارکتهای مردم و جذب سرمایه شرکت توسعه در خاتمه اظهار داشت: اهم آیتم های سرمایه گذاری در این باشگاه عبارتند از احداث فضای سرپوشیده ترامپولین، تهیه و نصب تجهیزات این ورزش، استخر فوم و تهیه تجهیزات و تکنولوژیهای شبیه ساز ورزشی.

گفتنی است ترامپولین (جَستانه) یکی از تجهیزات تمرینی ورزش ژیمناستیک می‌باشد و شامل پارچه ضخیم و محکمی است که به وسیله تعدادی فنر از چهار طرف بر یک چارچوب فلزی بسته شده است. پارک ترامپولین فضای سرپوشیده ای است که سر تا سر آن را زمین های ترامپولین و فوم های محافظ پوشانده اند. زمین ها می توانند به هم متصل ویا از هم جدا باشند. این مجموعه فضایی برای تفریح و فعالیت های ورزشی هم چون بسکتبال نمایشی، بدنسازی گروهی، یوگا، استخر فوم و داجبال برای گروه های مختلف سنی است. در این مجموعه محوطه جداگانه ای برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

مجموعه ورزشی انقلاب یا باشگاه انقلاب که پیش از انقلاب 1357 به نام کلوپ شاهنشاهی یا باشگاه شاهنشاهی خوانده می‌شد، در سال 1337 راه اندازی و پس از انقلاب به سازمان تربیت بدنی واگذار شد. این مجموعه با نگاه به موقعیت جغرافیایی ویژه خود، از هوای پاک شمال تهران برخوردار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]