اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712147825981

پیست تخصصی اسکیت استان یزد افتتاح شد

کد: 13950712147825981

https://goo.gl/umGlNp

، تهران , (اخبار رسمی): اولین پیست تخصصی اسکیت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

پیست تخصصی اسکیت استان یزد افتتاح شد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، مراسم افتتاح اولین پیست تخصصی اسکیت با حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان، ورزشکاران و خانواده هایشان در مجموعه لاله یزد برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم افتتاح این پیست گفت: توسعه زیرساخت ها لازمه گسترش هر رشته ورزشی است و احداث پیست اسکیت کار قابل تقدیری است که جا دارد از مسئولین هیات و همچنین خیر محترم که در بهره برداری از این پیست حمایت ها و تلاش های زیادی انجام دادند تقدیر و تشکر می کنم.
مسعود شریعتی افزود: باید قدردان خیرین باشیم که با حضور و نگاه ویژه به ورزش مسیر توسعه و گسترش آن را فراهم می کنند و اهتمام خیر محترم سرکارخانم شمسایی در ایجاد پیست اسکیت زمینه ای برای تمرین اسکیت بازان استان و حضور علاقمندان به این رشته ورزشی فراهم شده است.
در حاشیه این مراسم از خیرین و اعضاء هیات اسکیت که در احداث این پیست همکاری داشتند، قهرمانان و مدال آوران رشته اسکیت و همچنین رئیس هیات اسکیت شهرستان اردکان تجلیل به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

مجموعه ورزشی انقلاب یا باشگاه انقلاب که پیش از انقلاب 1357 به نام کلوپ شاهنشاهی یا باشگاه شاهنشاهی خوانده می‌شد، در سال 1337 راه اندازی و پس از انقلاب به سازمان تربیت بدنی واگذار شد. این مجموعه با نگاه به موقعیت جغرافیایی ویژه خود، از هوای پاک شمال تهران برخوردار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش