اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154745981

29 مهرماه افتتاح می شود

بهره برداری از چمن ورزشگاه یادگار امام

کد: 13950718154745981

https://goo.gl/FiO7E2

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: تا 10 روز آینده آماده سازی چمن ورزشگاه یادگار امام به پایان می رسد.

چمن ورزشگاه یادگار امام 29 مهرماه افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب، محمد عباسی درباره روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار داشت: مراحل تکمیل کار چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز با دقت و طبق برنامه پیش می رود و همانطور که بسیاری از ورزشگاه های کشور دارای خزانه هستند در ورزشگاه یادگار امام نیز خزانه ای ایجاد خواهد شد تا اگر در طول فصل رقابت های فوتبال چمن نیازی به ترمیم داشت از خزانه خود ورزشگاه استفاده شود.

وی درباره نگرانی های ایجاد شده از بابت زردی چمن جدید گفت: شما وقتی گلی را می کارید و وقتی آن را از گلدان درآورده و در باغچه قرار می دهید می بینید که برگ های آن ابتدا زرد شده و می ریزند این طبیعی است. درباره چمن هم این موضوع صدق می کند و به مرور زمان زردی حالت خودش را از دست می دهد و حدود بعد از 2 هفته چمن به رنگ طبیعی در می آید لذا جای نگرانی وجود ندارد.

عباسی درباره بذرپاشی روی چمن جدید خاطرنشان کرد: این کار هم جزو پروسه کاری ما محسوب می شود و برای استحکام چمن انجام می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چمن چه زمانی آماده بهره برداری خواهد شد بیان داشت: ما نهایتا تا 10 روز آینده کار را تمام می کنیم و حدودا 10 روز هم به چمن استراحت می دهیم و در تاریخ 27 یا 28 مهرماه چمن ورزشگاه یادگار امام آماده بهره برداری خواهد بود.

عباسی در پایان در پاسخ به این سوال که افتتاحیه چمن در تاریخ 29 مهرماه و در بازی تراکتورسازی - فولاد خواهد بود گفت: احتمالا در همان روز چمن به بهره برداری می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

مجموعه ورزشی انقلاب یا باشگاه انقلاب که پیش از انقلاب 1357 به نام کلوپ شاهنشاهی یا باشگاه شاهنشاهی خوانده می‌شد، در سال 1337 راه اندازی و پس از انقلاب به سازمان تربیت بدنی واگذار شد. این مجموعه با نگاه به موقعیت جغرافیایی ویژه خود، از هوای پاک شمال تهران برخوردار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش