از 27 تا 30 مردادماه برگزار می شود

نمایشگاهی در مسیر توسعه پایدار کشاورزی

کد: 1395052585635842

http://goo.gl/DwK61N

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه آبیاری کرج، حاصل یک دهه تعامل و گفت‌وگو با کشاورزان و بهره برداران پیشرو و نمونه، سازندگان و واردکنندگان تجهیزات آبیاری، کارشناسان و دست اندرکاران معاونت آب و خاک ابرگزار می‌شود.

نمایشگاهی در مسیر توسعه پایدار کشاورزی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، نهمین نمایشگاه تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی موسوم به « نمایشگاه آبیاری کرج»، حاصل یک دهه تعامل و گفت‌وگو با کشاورزان و بهره برداران پیشرو و نمونه، سازندگان و واردکنندگان تجهیزات آبیاری، کارشناسان و دست اندرکاران معاونت آب و خاک از 27 تا 30 مرداد در کرج برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با رویکردی متفاوت به روال سالیان گذشته در استان البرز، شهرستان کرج و در فضای نمایشگاهی گلستان گلشهر برگزار می شود که در بخش ویژه نمایشگاه امسال، برجسته کردن تلاش های وزارت جهاد کشاورزی در دست یابی و عرضه کشت بافت و نهال، درختچه و بذور مقاوم در مقابل کم آبی و خشکی است که خود تلاشی تاثیرگذار برای صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی است.

این نمایشگاه با حمایت معنوی وزارت جهاد کشاورزی به ویژه مرکز روابط عمومی معاونت آب و خاک و تشکل‌های سراسری توانست فعالیت طراحان و مجریان و تولیدکنندگان و سازندگان تجهیزات آبیاری که غالبا پنهان هستند و در منظر افکار عمومی کمتر دیده می‌شوند، برگزار می شود.

توانمندی فناوری در قالب یک نمایشگاه متمرکز به صورت ملموس و قابل اتکا آشکار سازد و توجه برنامه ریزان، تصیم گیرندگان و تصمیم‌ سازان اقتصادی و طراحان بودجه و اعتبارات را به نقش تاثیرگذار استفاده از لوله و اتصالات پلی اتیلن، روش های مختلف آبیاری تحت فشار در صرفه جویی از مصرف آب و افزایش بهره‌وری جلب نماید که با افزایش بودجه و اعتبارات برای این بخش، شاهد افزایش ضریب بهره وری از آب کشاورزی تا 43 درصد هستیم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش