اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585745755

بوداپست مقصد آتی اقتصاد برای صادرات غیرنفتی

کد: 1395052585745755

http://goo.gl/AtsWqk

، تهران , (اخبار رسمی): دفتر امور نمایندگی‌های سازمان توسعه تجارت ایران در نظر دارد برای توسعه بازار ایران در اروپا به زودی هیات تجاری و بازاریابی به بوداپست مجارستان اعزام کند.

بوداپست مقصد آتی اقتصاد برای صادرات غیرنفتی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اسزمان توسعه تجارت ایران، این هیات طبق برنامه، 24 تا 28 شهریورماه سال جاری به سرپرستی ولی‌ا... افخمی‌راد رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران به مجارستان اعزام خواهد شد.

بررسی میدانی بازار و شناخت ویژگی‌های بازار مصرفی کشور هدف، آشنایی و برقراری ارتباط با فعالان اقتصادی، شناخت قوانین و مقررات و دیگر الزامات قانونی ورود به مجارستان، آشنایی با شهرک‌های صنعتی، بازدید از مرکز لجستیک و پشتیبانی صادرات محصولات ایرانی به اروپا و مجارستان، شرکت در همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری مشترک بین ایران و مجارستان، ملاقات‌های کاری رو در رو، مذاکره و بازدیدهای تخصصی از کارخانه‌های مراکز تولیدی و صنعتی و پارک فناوری از جمله اهداف و برنامه‌های این هیات در مجارستان است.

هیات تجاری ایران متشکل از بخش خصوصی و دولتی در زمینه‌هایی همچون صنایع نیمه سنگین، نانو تکنولوژی، نفت و پتروشیمی، مواد غذایی، دارویی، کشاورزی و شیلات، بانک و بیمه، انفورماتیک، ساختمانی و صنایع دستی به این کشور شرق اروپا اعزام می‌شود.

علاقه‌مندان به سفر با این هیات، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر امور نمایندگی‌های سازمان توسعه تجارت و همچنین رایزن بازرگانی ایران در مجارستان تماس بگیرند.

پیش از این در آذرماه سال گذشته پس از 27 سال هیات تجاری مجارستان در راس ویکتور اوربان، نخست‌وزیر و پنج وزیر کابینه این کشور وارد ایران شد و با مقامات دولتی و بخش خصوصی ایران دیدار و موافقت‌نامه‌های همکاری متعددی امضا کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]