اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586145511

مدیرعامل بانک رفاه در همایش سراسری مدیران ستاد بانک اعلام کرد

آماده باش برای ارائه انواع خدمات ارزی

کد: 1395052586145511

http://goo.gl/fJ1THB

، تهران , (اخبار رسمی): سهمانی در همایش سراسری مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران گفت: مشتری‌ محوری مهم‌ترین استراتژی بانک رفاه است.

علی سهمانی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، محمدعلی سهمانی مدیرعامل این بانک در همایش سراسری مدیران صف و ستاداظهار داشت: تمامی ارکان بانک باید مشتری محوری را در کانون توجه خود قرار دهند و در تمامی اقدامات باید رضایت مشتری لحاظ شود.

وی افزود: مشتری زمانی راضی خواهد شد که کیفیت خدمات دریافتی را مطلوب ارزیابی کند. این کیفیت شامل سرعت، سهولت،‌ ارزانی خدمات و تکریم مشتری است.

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی مشتری مدار تلاش می کند تمامی خدمات خود را در بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه دارد.

دکتر سهمانی تجهیز بیش از پیش شبکه شعب بانک رفاه مطابق با استاندارهای روز را از جمله برنامه های این بانک عنوان کرد .

وی با اشاره به گشایش عرصه های بین المللی در پسا برجام، اظهار داشت: بانک رفاه ظرفیت های ویژه ای برای برداشتن گام های اثربخش در حوزه های بین المللی دارد و آماده ارائه انواع خدمات ارزی و بین المللی به مشتریان خود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه