اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586324750

در سفر رییس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد محقق شد

توجه دولت به توسعه راه‌های استان‌های دور

کد: 1395052586324750

http://goo.gl/l5w8Je

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 27 درصد مصوبات این سفر به توسعه راه‌های استان اختصاص یافته که صرف تکمیل بزرگراه‌های دردست احداث و پروژه‌های مختلف راهسازی می‌شود.

توجه دولت به توسعه راه‌های استان‌های دور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ،حسن فدایی، مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد  عنوان کرد: از مبلغ 944 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به استان در سفر اخیر رییس‌جمهوری مبلغ 266 میلیارد تومان به حوزه راه، حمل و نقل و پروژه‌های عمرانی این حوزه اختصاص یافت.

فدایی با اشاره به اینکه در این سفر 100 کیلومتر راه روستایی استان افتتاح شد، گفت: یکی از اتفاقات خجسته در این سفر بازگشایی دهستان کم‌برخوردار زیلایی بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

وی افزود: مبلغ 150 میلیارد تومان از اعتبار این سفر به تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت اختصاص می‌یابد که البته برای به اتمام رساندن این پروژه که 50 درصد عملیات اجرایی را سپری کرده 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. بقیه اعتبار نیز صرف پروژه‌هایی چون احداث بزرگراه‌های یاسوج- اصفهان، یاسوج- شیراز، یاسوج- بابامیدان، بابامیدان- گچساران- بهبهان، باغچه‌سادات- سرفاریاب و یاسوج- سیسخت می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در مجموع می‌توان گفت در این سفر 27 درصد کل مصوبات در حوزه توسعه راه‌ها بوده که نویدبخش توجه دولت یازدهم به بهسازی و توسعه راه‌های استان‌های دور از پایتخت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان