اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586374750

مدیر یکی از بزرگترین آشیانه‌های تعمیر سنگین هواپیما عنوان کرد

امکان خدمات‌دهی به تمامی ایرلاین‌های خارجی

کد: 1395052586374750

http://goo.gl/PYCrCQ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر یکی از بزرگترین آشیانه های تعمیر سنگین هواپیما با اعلام اینکه امکان خدمات دهی به تمامی ایرلاین های خارجی در فرودگاه امام وجود دارد توان بالای مهندسین ایرانی را دلیل رضایت ایرباس دانست.

امکان خدمات‌دهی به تمامی ایرلاین‌های خارجی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ، مدیر یکی از بزرگترین آشیانه های تعمیر سنگین هواپیما با اعلام اینکه امکان خدمات دهی به تمامی ایرلاین های خارجی در فرودگاه امام وجود دارد توان بالای مهندسین ایرانی را دلیل رضایت ایرباس نسبت به فروش هواپیما به ایران دانسته و با این حال گفته است:متاسفانه تامین قطعات برای ما بسیار سخت و پیچیده شده است.

موضوع تعمیر و نگهداری هواپیماها یکی از مهمترین بخش‌های صنعت حمل و نقل هوایی است چرا که ایمنی پروازها را تضمین کرده و نشانگر توان عملیاتی بالای یک صنعت است.بر این اساس مدیر یکی از بزرگترین آشیانه های تعمیر سنگین هواپیما به مهر گفته است: متاسفانه تامین قطعات برای ما بسیار سخت شده و حتی پس از برجام هم تغییر چندانی را در این خصوص شاهد نبوده ایم. یکی از بزرگترین مشکلات ایرلاین ها انتقال پول است به همین دلیل امکان خرید قطعات را نداریم.

وی با اشاره به اینکه قطعاتی که از سوی شرکت سازنده تولید می شود به اندازه تعداد هواپیماهای موجود در دنیا است، گفته است: شرکت های سازنده برای هواپیماهایی که در اختیار ایران است قطعه تولید نمی کنند به همین دلیل ما حتی امکان خرید برخی قطعات مهم را از بازار سیاه هم نداریم.

این تکنسین فنی هواپیما دلیل طولانی شدن چک هواپیما را همین امر دانسته و گفته است: اینکه حمل و نقل هوایی را در دوران تحریم ها سر پا نگه داشته ایم بسیار کار بزرگی است و همانطور که می دانید هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به جز یک یا دو مورد تاکنون سانحه شدیدی در ایران نداشته اند.

وی‌ یکی از مهمترین دلایلی که شرکت ایرباس حاضر به فروش 100 فروند هواپیما به ایران شده را توان فنی بالای مهندسان ایرانی دانست و گفت: برای تعمیر و اورهال هواپیما برخی قطعات را به خارج از کشور ارسال می‌کنیم که البته پس از برجام این ارتباطات سخت ترهم شده است

وی با بیان اینکه امکان خدمات دهی به تمامی ایرلاین های خارجی را هم در فرودگاه امام داریم، افزود: تاکنون هم هواپیماهای خارجی زیادی که در فرودگاه امام نیاز به تعمیر داشتند به آشیانه های شرکت های ایرانی مراجعه کرده اند و ما کار تعمیرات را انجام دادیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان