اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586445435

سعیدنژاد مطرح کرد

هیچ محدودیتی در بخش دریایی نداریم

کد: 1395052586445435

http://goo.gl/ZhMOE3

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جریان مخالف در رسانه‌ها سعی دارد با نادیده گرفتن دستاوردهای مثبت دولت یازدهم در بخش حمل و نقل دریایی پس از توافق هسته‌ای، این دولت را در نقطه ضعف قرار دهد.

هیچ محدودیتی در بخش دریایی کشور نداریم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: جریان مخالف در رسانه‌ها سعی دارد با نادیده گرفتن دستاوردهای مثبت دولت یازدهم در بخش حمل و نقل دریایی پس از توافق هسته‌ای، این دولت را در نقطه ضعف قرار دهد، این درحالی است که هم‌اکنون هیچ محدودیتی در بخش دریایی کشور نداریم.

  محمد سعید نژاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید و دیدار با محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا با اشاره به ضرورت ارتباط با رسانه ها و رویکرد شفاف سازی واقعی آمار و عملکرد توسط دولت یازدهم، آن را جزو دغدغه های مدیران این سازمان برشمرده است.

وی با بیان اینکه جریان مخالف در رسانه ها سعی دارند با نادیده گرفتن دستاوردهای مثبت دولت در بخش حمل و نقل دریایی پس از توافق هسته ای، این دولت را در نقطه ضعف قرار دهند، گفت:  پس از «برجام»، هم‌اکنون هیچ محدودیتی در بخش دریایی کشور نداریم و کشتیرانی تجاری و نفت کش ایران می توانند به همه بنادر دنیا رفت و آمد کنند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی با امضای توافق هسته ای، تردد خطوط کشتیرانی بزرگ که اصطلاحاً به خطوط «لاینر» معروف اند، به بنادر ایران از سر گرفته شده و طی دو سال اخیر 14 خط کشتیرانی معتبر دنیا به بنادر ایران بازگشته اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بنادر و دریانوردی

آئین نامه های معاملات مالی در تاریخ 24 خرداد ماه 1349 و آئین نامه استخدامی سازمان بنادر و کشتیرانی در تاریخ 6 مرداد 1349 مورد تصویب شورای عالی سازمان قرارگرفت و این سازمان در سال 1353 مجددا از وزارت دارایی منتزع و به وزارت راه وترابری انتقال یافت. به موجب مصوبه مورخ 10/2/1387 مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان که طی نامه شماره 79/12223 مورخ 29/02/1387 به مجلس شورای اسلامی واصل گردید. نام سازمان بنادر و کشتیرانی به سازمان بنادر و دریانوردی تغییر یافت و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر سازمان بنادر و کشتیرانی عیناً در سازمان بنادر و دریانوردی حاکم و جاری گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان