اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586615632

از ادو توالت تا ادو پرفیوم

عطرها چه تفاوتی با هم دارد

کد: 1395052586615632

http://goo.gl/krVbCV

، تهران , (اخبار رسمی): عطرهای Eau de Parfum، Eau de Toilette که در بازار وجود دارد تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارد.

تفاوت عطرهای Eau de Parfum، Eau de Toilette ؟

به گزارش لوکس بایر، همیشه خریداران عطر با اصطلاحاتی که روی عطر ها نوشته است سردرگم می شوند، گاهی یک عطر مشخص را در یک فروشگاه با غلظت Eau de Parfum می یابیم و در فروشگاه دیگر با غلظت Eau de Toilette با قیمتی پایین تر، و بدون توجه به این مشخصات یا فروشگاه اول را به گران فروشی متهم می کنیم یا به اصل بودن عطر فروشگاه دوم شک می کنیم.

تمام چنین خوشبو کننده هایی، تنها در میزان غِلظت عصاره‌های روغنی معطر در حلال آن، که می‌تواند شامل الکل یا ترکیبی از آب و الکل باشد متفاوت هستند. شدت و ماندگاری عطر بر اساس غلظت، شدت و طول عمر ترکیبات معطر (اسانس طبیعی / روغن عطر) مورد استفاده در آن می‌باشد: هر قدر درصد ترکیبات معطر بیشتر می شود، شدت و ماندگاری آن نیز بیشتر می شود.

عبارات رایج در این زمینه به شرح ذیل است:

عصاره عطر یا perfume با غلظتی بین 15تا40 درصد از مواد معطر غلیظ‌ترین، خالصترین، ماندگارترین و در عین حال گرانترین نوع عطر است.

اسپریت دو پرفیوم یا Esprit de Parfum یا ESdP شامل 15تا30 درصد مواد معطر، یک ترکیب که به ندرت بین عصاره عطر و ادوپرفیوم استفاده می‌شود.

ادو پرفیوم یا (Eau de Parfum (EDP با غلظتی در حدود 10تا20درصد رایج‌ترین نوع عطر است که ماندگاری مناسبی دارد و به گرانی عطر هم نیست.

ادو تویلت یا (Eau de Toilette (EDT در حدود 5 تا 15درصد غلظت داشته و بوی ملایمی دارد که ماندگاری زیادی هم ندارد و برای تمدید بوی آن باید چندین بار در طول روز از آن استفاده شود.

ادوکلن یا Eau de Cologne یا EdC، با غلظتی در حدود 3 تا 8درصد از مواد معطر قابل ذکر است که عبارت Original Eau de Cologne یک نام تجاری ثبت شده است. در ایران به اشتباه از کلمه ادوکلن برای عطر به کار می بریم.

پرفیوم میست با غلظت 3 تا 8درصد مواد معطره در حلال غیر الکلی.

اسپلش و افترشیو (EdS) با 1تا 3درصد غلظت مواد معطره.

مشاهده برند های مختلف لوکس بایر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس