اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687115368

معاون بین‌الملل بانک پارسیان اعلام کرد

ارتقای سطح عملکرد ارزی

کد: 1395052687115368

http://goo.gl/VxNyN8

، تهران , (اخبار رسمی): معاون بین‌الملل بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان در بخش ارزی و بین‌المللی با بیشترین کارگزاری‌ها و بانک‌های خارجی برای توسعه فعالیت‌های ارزی وکسب درآمد در حوزه ارزی ، ارتباط ایجاد کرده است.

ارز

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، تفضلی معاون بین‌الملل این بانک با اعلام این مطلب در همایش توسعه فعالیت‌های ارزی که با حضور معاونین، مدیران، کارشناسان و معاونان ارزی شعب ارزی این بانک برگزار شد، گفت: قبول عاملیت پرداخت سپرده‌های سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج که زمان زیادی از وقت و توان کارکنان شعب را به خود اختصاص داد یکی از اتفاقات مهمی است که خوشبختانه تعداد زیادی از سپرده‌گذاران موفق شدند سپرده خود را دریافت و یا در بانک سپرده‌گذاری کنند.

معاون بین‌الملل بانک پارسیان از اجرایی شدن برجام به‌عنوان سومین اتفاق مهم یاد کرد و گفت: برجام در بخش بانکی تأثیرات زیادی داشته و دارد و اثر آن بخصوص در بخش ارزی بسیار مثبت بوده است. بر این اساس، ما باید بیشترین بهره -برداری را در راستای سودآوری خدمات و فعالیت‌های بانک پارسیان در بخش ارزی داشته باشیم.

تفضلی افزود: راه‌اندازی گسترده‌ترین شبکه کارگزاری خارج از کشور در بین بانک‌های کشور، توسط بانک پارسیان یکی از تأثیرات عمده و مطلوب برجام است.

 معاون بین‌الملل بانک پارسیان افزود : امکان گشایش اعتبار اسنادی و صدور حوالجات مستقیم برای کشورهای هدف  در اروپا ماند سوییس،  اتریش، آلمان،ایتالیا،اسپانیا، بلژیک، سوئد، دانمارک، چکسلواکی و چند کشور دیگر فراهم‌شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پارسیان

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه