اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687615305

در خانه فراغت دبیرالملک انجام شد

افتتاح بازی اتاق فرار

کد: 1395052687615305

http://goo.gl/SvkXSH

، تهران , (اخبار رسمی): بازی موسوم به اتاق فرار یا اسکیپ روم که در سال های اخیر در کشورهای مختلف با استقبال مواجه شده است، در عمارت دبیرالملک ایران از پنجم مردادماه میزبان مردم تهران است. یک بازی گروهی، معمایی و پرهیجان!

نمایی از اتاق فرار (EscapeRoom) عمارت دبیرالملک

به گزارش آفرینش اندیشه، یک بازی و تفریح جدید!  یک ساعت زمان دارید تا به راز اتاق پی ببرید!   یک گروه تروریستی قصد عملیات خرابکارانه در تهران رو داره و شما باید با دوستاتون با حل یه سری معما بفهمید که این عملیات چیه و تهران رو نجات بدید!

این بازی اولین سری از بازی های اسکیپ روم یا اتاق فرار طراحی شده توسط تیم escaperoom.ir است که با همکاری انجمن اوقات فراغت ایران به ریاست رامبد جوان در خانه فراغت دبیرالملک در منطقه 12 تهران در تاریخ 5 مردادماه افتتاح شده است. 

در این بازی که در سال های اخیر در کشورهای مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است، افراد بازی کننده در یک اتاق با تم و سناریو خاص قرار می گیرند و با حل یک سری معما در زمان 60 دقیقه ماموریت خاصی رو به پایان می برند. بازی فعلی طراحی شده با نام نجات شهر در رابطه با جلوگیری از یک عملیات تروریستی قریب الوقوع در تهران است. 

تیم escaperoom.ir با همکاری انجمن اوقات فراغت ایران درصدد است تا بازی های جدید از این سری را در تهران و شهرهای دیگر ایران راه اندازی کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفرینش اندیشه

شرکت بازی‌سازان آفرینش اندیشه در اواخر سال 1394 با هدف طراحی و توسعه بازی موسوم به اتاق فرار (Escaperoom) تاسیس شد. اولین شعبه بازی اتاق فرار با نام نجات شهر با همکاری انجمن اوقات فراغت ایران در عمارت تاریخی دبیرالملک در تهران از اوایل خردادماه 1395 آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح