اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951101223505305

با همکاری طراحانِ بازیِِِ اتاق فرار صورت گرفت

اجرای بازی معمایی «شکار گنج» در تهران

کد: 13951101223505305

https://goo.gl/kFzlQM

، تهران , (اخبار رسمی): تیم escaperoom.ir که پیش از این با راه‌اندازی اولین بازی معمایی اتاق فرار در عمارت دبیرالملک تهران توانسته بود نظر مثبت مردم به خصوص جوانان را به سوی خود جلب کند، اولین بازی از سری بازی‌های معمایی شکار گنج (treasurehunt.ir) را با نام "میراث لاله، عملیات ناتمام" در پارک لاله تهران اجرا کرد.

از تیم‌های شرکت‌کننده در بازی معمایی-محیطی شکارگنج که با حل معماها کتیبه گمشده را پیدا کرده‌اند

شما در این بازی در قالب یک گروه 5 یا 6 نفره، با جست‌وجو و حل معماها، درمدت 3 ساعت درگیر یک ماجرای جذاب می‌شوید! در هر گوشه‌ای از محل بازی ممکن است رمزی نهفته باشد و شما رو به معمای بعدی هدایت کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آفرینش اندیشه، بازی‌های «شکار گنج» که در دنیا به عنوان یکی از تفریح‌های پرطرفدارِ معمایی و گروهی شناخته می‌شود توسط تیم escaperoom.ir که پیش از این بازی پرطرفدارِ اتاقِ فرار را برای اولین بار در ایران راه‌اندازی کرده‌اند، اجرا شد. در این سری از بازی‌های معمایی، اعضای تیم شرکت کننده، با جست‌وجو، پیدا کردن سرنخ‌ها و حل معماها در محدوده یک پارک یا منطقه‌ای از شهر به رازِ اصلی بازی که می‌تواند بازی تا بازی متفاوت باشید، پی خواهند برد. 

اولین بازی از این سری از بازی‌ها که هم اکنون در تهران مورد استقبال قرار گرفته است، بازی "میراث لاله، عملیات ناتمام" نام دارد که در پارک لاله اجرا می‌شود. شما در این بازی در قالب یک گروه 5 یا 6 نفره، با جست‌وجو و حل معماهای بازی، به مدت 3 ساعت درگیر یک ماجرای جذاب می‌شوید!  در هر گوشه‌ای از محل بازی ممکن است رمزی نهفته باشد و شما رو به سوی معمای بعدی هدایت کند. 

داستان بازی میراث لاله از این قرار است که در سال 1375، گروه «چنگک»، که به سرقت از موزه‌های معروف جهان شهرت داشت به موزه ایران باستان دستبرد می‌زند. طی این عملیات کتیبه‌ای باستانی مربوط به دوران هخامنشی به سرقت می‌رود. اما این عملیات کاملاً موفقیت آمیز نبوده و تعدادی از اعضای این باند در نزدیکیِ پارک لاله تهران دستگیر و بقیه اعضا موفق به فرار می‌شوند.... در همان سال باوجود تلاشِ زیاد پلیس هیچ ردی از کتیبه پیدا نشد..... 20 سال از این ماجرا می‌گذرد و اعضای دستگیر شده دوران حبس خود را سپری کرده و آزاد شده‌اند..... حالا شما این بار در نقش اعضای آزاد شده از زندان، وظیفه دارید تا عملیات ناتمام گروهتان را به پایان برسانید و کتیبه گم شده را پیدا کنید....

به زودی بازی معمای «عودلاجان»، دومین بازی از سری بازی‌های شکار گنج در محله عودلاجان تهران و همچنین دومین بازی اتاق فرار با نام «معمای قتل»، اجرا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفرینش اندیشه

شرکت بازی‌سازان آفرینش اندیشه در اواخر سال 1394 با هدف طراحی و توسعه بازی موسوم به اتاق فرار (Escaperoom) تاسیس شد. اولین شعبه بازی اتاق فرار با نام نجات شهر با همکاری انجمن اوقات فراغت ایران در عمارت تاریخی دبیرالملک در تهران از اوایل خردادماه 1395 آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]