اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687886008

با همکاری جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه ای اتحادیه اروپا و آسیا برگزار می شود

همایش بزرگ بازاریابی و فروش نوین در کرج

کد: 1395052687886008

http://goo.gl/4unpvS

، کرج , (اخبار رسمی): همایش بزرگ بازاریابی و فروش مدرن توسط مدرسه عالی کسب و کار البرز و جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه ای اتحادیه اروپا و آسیا در استان البرز در تاریخ 24 شهریور در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش بزرگ بازاریابی و فروش نوین در کرج

به گزارش مدرسه عالی کسب و کار البرز، این همایش با حضور کارآفرینان، مدیران صنایع، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها در تاریخ 24 شهریور راس ساعت 16 برگزار خواهد شد.

اینکه شما در دوران رونق اقتصاد، خوب بفروشید و احساس کنید بازاریابی خوبی داشته اید کار عجیبی نبوده است، هنر مدیران فروش و بازاریابی در شرایط سخت اقتصادی است که خود را نشان می دهد. در این کنفرانس با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور با استفاده از اساتید خبره راهکارهای مدرن و نوین بازاریابی و فروش را در اختیار مدیران قرار دهیم تا با استفاده از دانش نوین کسب و کار خود را بهتر معرفی و فروش خود را افزایش دهند.

اسامی سخنرانان:

1-  دکتر مهدی جبرائیلی
2-  دکتر احد حیدری
3- دکتر محمدرضا نمازی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه عالی کسب و کار البرز

برند مدرسه عالی کسب و کار البرز با هدف کمک به توسعه صنایع و مشاغل استان البرز با بهره گیری از تیمی متشکل از اساتید بزرگ کشور و فارغ التحصیلان شاخه های مختلف رشته مدیریت ایجاد و امیدواریم با حمایت مدیران مجموعه های مختلف بتوانیم گامی مثبت جهت رشد و تعالی سازمان ها، صنایع و مشاغل استان البرز برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش