اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950708142996008

با همکاری گروه فناوری و اطلاعات شلیک و موبونت مرجع کسب و کار اینترنتی برگزار می شود

گردهمایی بزرگ طراحان و توسعه دهندگان وب و موبایل

کد: 13950708142996008

https://goo.gl/KQiRyv

، کرج , (اخبار رسمی): گردهمایی بزرگ طراحان، برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب و موبایل کشور توسط مدرسه عالی کسب و کار البرز در تاریخ 20 آبان ماه ساعت 17 الی 19 در مجموعه تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار خواهد شد.

گردهمایی بزرگ طراحان، برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب و موبایل کشور

به گزارش روابط عمومی مدرسه کسب و کار البرز، بزرگترین گردهمایی طراحان، برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب و موبایل کشور در تاریخ بیستم آبان ماه در روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در ساعت 17 الی 19 در سالن 1500 نفری شهیدان نژاد فلاح در کرج برگزار خواهد شد.

این گردهمایی با حضور جمعی از اساتید دانشگاه ها و با حضور برند های معتبر فعال در حوزه فناوری و اطلاعات و همچنین با حضور 1500 نفر از علاقمندان و فعالان این عرصه برگزار خواهد شد.

هدف تشکیل گردهمایی:

این گردهمایی با هدف شناسایی افراد نخبه در زمینه طراحی ، برنامه نویسی و توسعه وب و موبایل و حمایت از افراد و تیم ها جهت همکاری با برند های معتبر و همچنین حمایت از ایده های ممتاز توسط شتابدهندگان و سرمایه گذاران تشکیل میگردد. ضمناً فرصتی بسیار مناسب فراهم خواهد آمد تا افراد با توانمندی های متفاوت بتوانند با همدیگر آشنا گردیده تا با استفاده از ظرفیت بدست آمده ایده های خود را بپرورانند و به درآمد زایی برسانند.

انتظارات:

از افراد علاقمند به شرکت در این گردهمایی درخواست می گردد تا ایده های خود را بصورت مکتوب و کلی به آدرس ایمیل [email protected] تا تاریخ 13/08/95 ارسال نمایند تا طرح های ایشان توسط تیم داوری منتخب از بین اساتید و مدیران برندها انتخاب و در روز برگزاری 10 ایده برتر معرفی گردند و ضمن تقدیر از آنها از طرح هایشان بصورت ویژه حمایت شود.

جوایز:

به کلیه شرکت کنندگان در این برنامه گواهی حضور معتبر ارائه خواهد گردید.

ایده برتر اول از نگاه داوران 2 میلیون تومان هدیه نقدی و مبلغ 3 میلیون تومان بابت حمایت از طرح ایشان توسط حامی برنامه به همراه لوح تقدیر ارائه می گردد.

ایده برتر دوم از نگاه داوران 1 میلیون تومان هدیه نقدی و مبلغ 1.5 میلیون تومان بابت حمایت از طرح ایشان توسط حامی برنامه به همراه لوح تقدیر ارائه می گردد.

ایده برتر سوم از نگاه داوران 750 هزار تومان هدیه نقدی و مبلغ 750 هزار تومان بابت حمایت از طرح ایشان توسط حامی برنامه به همراه لوح تقدیر ارائه می گردد.

ایده های چهارم تا دهم نیز مفتخر به دریافت لوح تقدیر میگردند.

کلیه 10 ایده برتر توسط شتابدهندگان و سرمایه گذاران مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت تا حمایت های بعدی از آنان صورت بگیرد.

امیدواریم بتوانیم با تشکیل گروه هایی متشکل از جوانان خوش فکر، خلاق و ایده پرداز گامی قوی جهت توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان برداریم.

این برنامه توسط گروه فناوری و اطلاعات شلیک و مرجع کسب و کار های موبایل و اینترنت موبونت حمایت مالی گردیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه عالی کسب و کار البرز

برند مدرسه عالی کسب و کار البرز با هدف کمک به توسعه صنایع و مشاغل استان البرز با بهره گیری از تیمی متشکل از اساتید بزرگ کشور و فارغ التحصیلان شاخه های مختلف رشته مدیریت ایجاد و امیدواریم با حمایت مدیران مجموعه های مختلف بتوانیم گامی مثبت جهت رشد و تعالی سازمان ها، صنایع و مشاغل استان البرز برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]