اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052688355934

معاون خدمات شهری شهردار تهران عنوان کرد

تهدید منافع دلیل هجمه به انضباط شهری است

کد: 1395052688355934

http://goo.gl/I4kqZH

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند منکر مشقت و پیچیدگی فعالیت های شهربان شود، هجمه به انضباط شهری به دلیل به خطر افتادن منافع را یکی از این مشقات و پیچیدگی ها دانست.

تهدید منافع دلیل هجمه به انضباط شهری است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ضمن دیدار ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شهربان شهرداری تهران و معاونین و مدیران شهربان و بازدید از این مجموعه، از نزدیک در جریان روند فعالیت و عملکرد شهربان قرار گرفت.
یزدانی با بیان اینکه کار در مجموعه شهربان و حوزه انضباط شهری با تمام حوزه های دیگر شهرداری متفاوت است، گفت: احساسات، غرض ورزی و منافع متخلفین و قانون شکنان از جمله موانع موجود بر سر راه شهربان و انضباط شهری است و برای عبور از این موانع، همراهی نواحی و مناطق یک ضرورت است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با ارزنده ارزیابی کردن بازدیدهای اخیر چیذری مدیرعامل شهربان از نواحی پایتخت و دیدار با شهرداران نواحی، خاطرنشان کرد: شهردار محترم تهران هم در حوزه برقراری انضباط شهری و ماموریت های شهربان بر لزوم همگرایی و دخیل کردن مناطق و نواحی تاکید دارند.
وی با اشاره به رشد قابل توجه شهربان در به کارگیری ابزارهای تکنولوژیک در انجام ماموریت ها، ثبت تخلفات و نظارت بر روند ساخت و ساز، سدمعبر و نگهداشت شهر گفت: استفاده از تکنولوژی های نوین در ثبت و ضبط تخلفات، سبب کنترل و کاهش فساد خواهد شد.
در ابتدای این بازدید، ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شهربان شهرداری تهران گزارشی از عملکرد بیش از یکساله شهربان در حوزه های آموزش، روابط عمومی، شهربان، معبربان، حریم بان، نگهداشت شهر و نظارت بر اساس رهنمودهای دکتر قالیباف شهردار تهران در این خصوص و نیز، پیچیدگی های برخورد با متخلفان در حوزه سدمعبر، بساط گستری و ساخت و ساز ارائه کرد.
چیذری همچنین با اشاره به ضرورت حمایت و همراهی مناطق و نواحی با شهربان در برقراری انضباط شهری تاکید کرد: با وجود هجمه های سیاسی و هدفمند علیه انضباط شهری، این حوزه به شدت مظلوم واقع شده و نیازمند فرهنگسازی از سوی نهادهای مربوطه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران

امروز می توان تهران را به عنوان پایتخت شیعی جهان اسلام است که باید حرمت آن حفظ شود. حفظ شأن شهر تهران، رسالت نیروهای شهربان و حفظ حرمت این پایتخت شیعی برعهده دارند. این شرکت در نظر دارد که به معماری اسلامی در شهر توجه کرده و با ایجاد انضباط عمومی در شهر به عنوان ناظر مدیریت شهری و با روحیه جهادی به منسه ی ظهور برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه