اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121695934

تقدیر کسبه خیابان جمهوری ازانضباط شهری

کد: 13950621121695934

http://goo.gl/eSAKXO

، تهران , (اخبار رسمی): شهروندان و کسبه خیابان جمهوری و محدوده پاساژ علاءالدین از اجرای طرح انضباط شهری، رفع سدمعبر بساط گستران و تسهیل عبور و مرور شهروندان در محدوده پاساژ علاءالدین تقدیر کردند.

تقدیر شهروندان و کسبه خیابان جمهوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، به دنبال تماس ها و درخواست های مکرر شهروندان و کسبه که نسبت به ایجاد سدمعبر، مزاحمت در رفت و آمد شهروندان و ایجاد ترافیک جمعیتی در محدوده پاساژ علاء الدین توسط بساط گستران اعتراض داشتند، طرح انضباط شهری و رفع سدمعبر بساط گستران حوالی پاساژ توسط شهربان شهرداری تهران و با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 11 در این محدوده به اجرا در آمد.

اجرای طرح انضباط شهری در خیابان جمهوری و محدوده پاساژ علاءالدین با موفقیت و بدون هیچگونه حاشیه به اجرا درآمده که رضایت کسبه و شهروندان را در پی داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران

امروز می توان تهران را به عنوان پایتخت شیعی جهان اسلام است که باید حرمت آن حفظ شود. حفظ شأن شهر تهران، رسالت نیروهای شهربان و حفظ حرمت این پایتخت شیعی برعهده دارند. این شرکت در نظر دارد که به معماری اسلامی در شهر توجه کرده و با ایجاد انضباط عمومی در شهر به عنوان ناظر مدیریت شهری و با روحیه جهادی به منسه ی ظهور برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه