اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052688365905

فست سئو یعنی استراتژی، نظم و صبر

سئو، آسان نیست

کد: 1395052688365905

http://goo.gl/0jeOPD

، تهران , (اخبار رسمی): فست سئو یعنی استراتژی، نظم و صبر به نظرتان سئو یا همان بهینه سازی سایت آسان است؟ در این مقاله به بسیاری از اشتباهات پی خواهید برد

فست سئو یعنی استراتژی، نظم و صبر

سئو آسان نیست و نخواهد بود. راضی و وفادار نگه داشتن مشتریان نیازمند دانش قوی، عشق به کار مشتری است

بدون شک سئو و بهینه سازی سایت راهی است ناهموار و پر از فراز و نشیب های تغییراتی که نیازمند استراتژی های هوشمندانه است. برخلاف تصور عامه، لازمه سئو گنجینه انبوهی از دانش و وقف تمام تمرکز و زمان است، زیرا یکی از شغل هایی است که به طور وحشتناک سریعی رو به تغییر و توسعه است.
در همه جای دنیا و در همه مشاغل و صنعت ها همواره افراد، موسسات یا شرکت هایی بوده اند که بی اصول و یا روش هایی غیر قانونی داشته اند. اما برای این که از این کلک ها و اصول بدون برنامه برخی از شرکت هایی با خدمات سئو در امان باشید چیست؟ خوب دقت کنید زیرا این توصیه، شاید بتواند شما و تجارتتان را نجات دهد : پیشنهاد ما قبل از سپردن پروژه خود به متخصص سئو این است که ابتدا در مورد اینکه سئوی واقعی چیست در اینترنت جستجو کنید! خودتان از همان گوگلی که می خواهید در آن رتبه اول داشته باشید بپرسید! حتما این کار را انجام دهید تا زمانی که شروع می کنید به تماس گرفتن با شرکت های سئو سایت گوناگون با سردرگمی مواجه نشوید.

این آمادگی را داشته باشید که هر فرد یک ایده متفاوت و شاید عجیب داشته باشد! حتما راجع به سئو سایت غیر قانونی و سئوی کلاه سیاه چندین مقاله بخوانید. نگذارید خودتان تجارت خود را نابود کنید. قبل از آنکه اعتماد کنید به هزینه های بسیار کمی که برای انجام بهینه سازی وب سایت شما گفته می شود شک کنید و کمی به این سوال فکر کنید: آیا انتظار دارید با سرمایه گذاری بزرگ و درآمد میلیونی که دارید با هزینه کم جهت سئو ، تجارت خود را میلیاردی سازید؟ تامل راجع به پاسخ این سوال را می گذاریم به عهده خودتان.

اگر به کلمات کلیدی مناسب برای سایتتان فکر می کنید شاید برایتان سوال ایجاد شده باشد که سئو سایت کلمات تک کلمه ای دشوارتر است یا چند کلمه ای؟ این امر تنها به رقابتی بودن کلمه بستگی داشته و اصول ثابتی برای همه کلمات ندارد. برای مثال سئوی کلید واژه طراحی بنر دشوار تر از کلمه بنر است و یا بالعکس بهینه سازی کلمه کود سخت تر از کلمه کود آهن می باشد. اگر سایتی با کلمه انگلیسی مثلا پنل اس ام اس دارید و فکر می کنید که این کلید واژه شاید به خوبی پنل پیامک که معادل فارسی آن است نباشد با کارشناس سئو که مشورت کنید متوجه می شوید که اشتباه تصور می کردید. زیرا کلمه پنل اس ام اس به علت جستجوی بالاتر و رقابت بیشتری که دارد گزینه بهتری است.

رقابتی بودن حوزه ها نیز امر بسیار مهمی در سئو است. برای مثال سایت تور با کلمه ای پر رقابت مانند تور ترکیه و یا سایت مختص طراحی سایت از پر رقابت ترین حوزه ها در ایران هستند. از جهتی دیگر برخی حوزه ها هستند که شاید به نظر برخی زیاد پر رقابت نرسند اما تنها با آنالیز و تحلیل تخصصی باید این موضوع را تشخیص داد. مثلا سایت ترجمه جزو سایت هایی است که رقبای بسیاری دارند و نسبت به سایت هایی مانند تور و طراحی سایت رقبای کمتر دارند. زمان بندی برای انجام پروژه های سئو به پارامترهای متعددی بستگی دارد. برای مثال ما برای سایت seo انگلیسی که متعلق به فست سئو است، دو سال زمان تخمین زده ایم و همانطور که پیش تر ذکر کردیم، سئو نیازمند صبر است. برای آن که به نتیجه ایده آل برسید باید صبر پیشه کنید.

سئو آسان نیست و نخواهد بود. راضی و وفادار نگه داشتن مشتریان نیازمند دانش قوی، عشق به کار مشتری است چون پیشرفت شما پیشرفت ماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش