اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788805585

زرینی:

شاید والیبال دیگر چنین فرصتی به دست نیاورد

کد: 1395052788805585

http://goo.gl/83CG62

، تهران , (اخبار رسمی): دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: شاید والیبال ایران دیگر فرصتی برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی المپیک به دست نیاورد و بازیکنان مصمم هستند که بازی خوبی مقابل ایتالیا ارائه کنند.

شاید والیبال دیگر چنین فرصتی به دست نیاورد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، حمزه زرینی در آستانه مسابقه حساس تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا گفت: از روزی که وارد المپیک شدیم پیش بینی چنین روزی را می کردیم چون می دانستیم با دو پیروزی می توانیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و مسابقه اصلی ما در این مرحله برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در مرحله یک چهارم نهایی با هر تیم دیگری از گروه A بازی می کردیم هیچ تفاوتی برای ما نمی کرد. شاید دیگر برای والیبال ایران چنین فرصتی پیش نیاید و بازیکنان مصمم هستند که بازی خوبی ارائه کنند اما باید بهتر از تمام مسابقات قبلی خود باشیم تا بتوانیم ایتالیا را شکست بدهیم.

زرینی گفت: ایتالیا تیم قدرتمندی است و تا کنون هم بهترین بازی ها را در المپیک انجام داده است. همه بازیکنان باید در این مسابقه در سطح بالا بازی کنند تا در نخستین حضور خود در المپیک شگفتی ساز شویم.

وی ادامه داد: در سال های گذشته همیشه مقابل ایتالیا خوب بازی کرده ایم. البته این تیم با اضافه شدن عثمانی خوانتورینا شکل بهتری گرفته است و بدون نقص بازی می کنند. در المپیک هم تمام قدرت های دنیا را شکست داده است. این ایتالیا با تیمی که در سال های قبل مقابل ایران بازی می کرد متفاوت شده است. البته با این حال شکست ایتالیا دور از دسترس نیست.

وی اظهار داشت: اگر در این مسابقه ایرانی بودن خود را که در لحظات سخت نشان می دهیم، تکرار کنیم می توانیم ایتالیا را شکست بدهیم. امسال هنوز چنین عملکردی از تیم ملی ندیده ایم و شاید این کار را در حساس ترین مسابقه خود انجام دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش