اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788845585

پیروزی تیم ملی ب والیبال برابر العربی قطر

کد: 1395052788845585

http://goo.gl/TXxrp2

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی ب والیبال ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در قطر موفق به شکست تیم العربی این کشور شد.

پیروزی تیم ملی ب والیبال برابر العربی قطر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ب والیبال ایران از چهارشنبه هفته پیش اردوی برون مرزی خود را در قطر آغاز کرده است.
شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی ب روز گذشته در چهارمین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود، برای دومین بار به مصاف تیم العربی که خود را برای حضور در جام باشگاه های آسیا آماده می کند، قرار گرفتند.
ملی پوشان ب والیبال ایران در این مسابقه سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشتند. تیم ایران در ست نخست 30 بر 28 مغلوب شد اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 19 و 25 بر 20 به پیروزی رسید.
تیم ملی ب والیبال ایران در مسابقه تدارکاتی نخست خود با تیم العربی که چند بازیکن ملی پوش و دو بازیکن خارجی سرشناس (ویسوتو از برزیل و کواچویچ از صربستان) دارد، سه بر یک مغلوب شده بود.
تیم ملی ب والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا که از یکم تا هفتم مهرماه به میزبانی شهر ناخوم پاتوم تایلند برگزار می شود، آماده می کند.
هشت تیم برتر قاره کهن آسیا در این رقابت ها حضور دارند که تیم ملی ب والیبال ایران با تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در گروه دوم همگروه است.
در گروه نخست این رقابت ها نیز چهار تیم تایلند (میزبان)، چین، قطر و چین تایپه با یکدیگر رقابت می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش