اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788905566

نماینده کشور مراکش در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو:

آرزویم مبارزه با فرزان است

کد: 1395052788905566

http://goo.gl/LYhABC

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده تکواندوی مراکش در المپیک گفت: رویای من گرفتن مدال طلای این بازی ها است.

آرزویم مبارزه با فرزان است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تکواندوکار مراکش که با مدال طلای مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آفریقا، بلیت بازیهای ریو را به نام خود ok کرد و حالا برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان روزشماری می‌کند، به روابط عمومی فدراسیون تکواندو می‌گوید: «من برای شرکت در این رویداد بزرگ آماده هستم و هدف من کسب یکی از سه مدال المپیک است و البته رویای من گرفتن مدال طلای این بازیها است.»

عمر حجامی که از فرزان عاشورزاده بعنوان یکی از بزرگترین ورزشکاران جهان یاد می‌کند، باید در اولین مبارزه‌اش در شیاپ‌چانگ ریو به مصاف نماینده کشورمان برود: «من عاشورزاده را به خوبی می‌شناسم. آرزوی بزرگ من مبارزه با فرزان است چرا که او نفر اول وزن 58- کیلوگرم است و در این مدت تمامی مدا‌ل‌های مهم این رده وزنی را بدست آورده است. نقطه قوت او اول فیزیک بسیار خوب و بعد سبک خاص مبارزاتش است. البته اعتماد بنفس او در هنگام مبارزه هم ستودنی است اما او نقاط ضعفی هم دارد که می‌خواهم آنها را در المپیک نشان دهم!»

او معتقد است تمامی ورزشکارانی که به المپیک می‌آیند، شانس کسب مدال را دارند: «از نظر من فرزان ورزشکار بسیار خوبی است اما تمام تکواندوکاران حاضر در المپیک و بخصوص ورزشکاران قدیمی رویای مشترکی دارند و آن بدست آوردن مدال المپیک است. به نظرم همه به یک اندازه در المپیک شانس مدال دارند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش