اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788935585

رئیس پیشین فدراسیون جهانی:

به والیبال ایران افتخار می کنم

کد: 1395052788935585

http://goo.gl/8QIzOY

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس پیشین فدراسیون بین المللی والیبال گفت: به والیبال ایران افتخار می کنم زیرا نماینده شایسته ای برای آسیاست.

به والیبال ایران افتخار می کنم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مستر وی درباره کیفیت برگزاری مسابقات والیبال در بازی های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: این مسابقات در شرایط بسیار خوبی برگزار می شود. استقبال زیاد تماشاگران و برنامه های سرگرم کننده متعددی که برای آن ها پیش بینی شده و در کنار آن سطح بالای تیم های شرکت کننده، جذابیت رقابت ها را بالا برده است.

وی درباره صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر بازی های المپیک گفت: به ایران افتخار می کنیم زیرا والیبال آسیا را به جهان معرفی می کند.

رئیس پیشین فدراسیون بین المللی والیبال خاطرنشان کرد: ایران در سطح اول والیبال جهان قرار دارد و هیچ تیمی در آسیا نمی تواند این تیم را شکست بدهد. امیدوارم ایران بتواند به سطح بالاتری در والیبال دنیا برسد و پس از سال ها آسیا را در یک میدان بزرگ صاحب مدال کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم در آینده ایران فقط تیم ملی والیبال قدرتمندی در بخش مردان نداشته باشد، بلکه از یک تیم قدرتمند در والیبال زنان هم برخوردار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش