اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789594750

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

تاکید بر اتمام پروژه‌های بیمارستانی

کد: 1395052789594750

http://goo.gl/hTiwi7

، تهران , (اخبار رسمی): عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در خصوص اتمام پروژه‌های بیمارستانی استان آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به سرانه درمانی در این استان، درصدد رفع مشکلات و اتمام پروژه‌های این حوزه هستیم.

تاکید بر اتمام پروژه‌های بیمارستانی استان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به فرودگاه ارومیه و پس از بازدید از عملیات توسعه این فرودگاه، در جمع خبرنگاران اعلام کرد بدون شک طبق نظرات جناب رییس جمهوری به دنبال بررسی مشکلات و بازدید از پروژه‌های استان آذربایجان غربی هستیم.

وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در این سفر دو روزه قصد داریم تمامی پروژه‌های راهی، ریلی، بیمارستانی و فرودگاهی مورد نیاز را بازدید کرده و ضمن بررسی روند اجرای پروژه‌ها به مشکلات هر یک بپردازیم.  

آخوندی در حالی در بدو ورود به ارومیه از فرودگاه بازدید کرد که در سالن مسافربری فرودگاه تغییراتی به عمل آمده و در این سفر قرار است پیشنهاد ساخت باند دوم فرودگاه ارومیه نیز بررسی ‌شود. ​

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان