اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789745566

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

شکست غافلگیرانه عاشورزاده در نخستین مبارزه

کد: 1395052789745566

http://goo.gl/H3zmKg

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده وزن منهای 58 کیلوگرم تکواندوی ایران در نخستین گام شکست غافلگیرانه ای مقابل نماینده مراکش تجربه کرد.

شکست غافلگیرانه عاشورزاده در نخستین مبارزه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در اولین روز رقابت های تکواندوی المپیک و در وزن منهای 58 کیلوگرم مردان، فرزان عاشورزاده نفر اول رنکینگ اولین نماینده ایران بود که مبارزه خود را در المپیک مقابل "عمر حجامی" مراکشی نفر هشتاد رنکینگ برگزار کرد اما در میان ناباوری شکست غافلگیرانه ای از این تکواندوکار داشت.

مبارزه راند اول عاشورزاده و حجامی امتیازی در پی نداشت اما در راند دوم ضربه ی زیبای دولیو چاگی عاشورزاده به سر حریف برخورد کرد که داور ندید اما با اعتراض مهدی بی باک مربی تیم ملی ایران و با بازبینی فیلم، 3 امتیاز نصیب نماینده ایران شد.

در راند سوم در حالی که عاشورزاده منتظر پیروزی بر حریف بود، داور به او اخطار دوم داد و حریف مراکشی یک امتیاز گرفت. نماینده ایران که خود را پیروز این مبارزه می دانست در 2 ثانیه پایانی مبارزه را رها کرد تا حجامی با یک ضربه به پهلو 3 امتیاز بگیرد و 4 بر 3 در عین ناباوری پیروز شود.

نماینده ایران که اولین حضور خود را در المپیک تجربه می کند، با این شکست باید منتظر صعود این تکواندوکار مراکشی به فینال باشد تا بتواند به جدول شانس مجدد راه یابد و شانس خود را برای کسب برنز امتحان کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش