اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789754750

در نامه حناچی به استاندار قم ابلاغ شد

مغایرت‌های طرح تفصیلی با طرح جامع شهر قم

کد: 1395052789754750

http://goo.gl/SMEgrb

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی استان قم مصوبه این شورا را درباره مغایرت‌های اساسی طرح تفصیلی با طرح جامع شهر قم ابلاغ کرد.

مغایرت‌های طرح تفصیلی با طرح جامع شهر قم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری در نامه‌ای به مهندس صادقی استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی استان قم مصوبه این شورا را درباره مغایرت‌های اساسی طرح تفصیلی با طرح جامع شهر قم ابلاغ کرد.

در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به استاندار قم آمده است: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران درجلسه مورخ 95.4.28 بنا به درخواست مقامات استانی و مدیریت شهر مقرر کرد تا کمیته فنی به همراه نماینده استانداری در اسرع وقت بازدیدی از شهر بعمل آورده و ضمن بررسی میدانی موارد موردنظر را اعلام کند. نظر کمیته برای تصمیم‌گیری به شورا اعلام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان