اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890135368

در میان بانک های خصوصی کسب شد

بازار در دست کارت های بانک پارسیان

کد: 1395052890135368

http://goo.gl/1xJtjq

، تهران , (اخبار رسمی): بانک پارسیان همچنین با 12 درصدسهم بازار کارت های صادره در استان تهران و کسب رتبه چهارم، بیشترین سهم از بازار کارت های صادره را در بین بانک های خصوصی کشور به خود اختصاص داده است.

کارت بانک پارسیان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بر اساس آخرین گزارش شبکه الکترونیکی پرداخت کشور( شاپرک)، در استان های کشور نیز بانک پارسیان با سهم 4 درصدی از بازار کارت های صادره، بیشترین سهم از بازار کارت های صادره را در بین بانک های خصوصی به خود اختصاص داده است.

بانک های صادرات، ملی، ملت، پارسیان، سپه، اقتصاد نوین، پاسارگاد، مسکن، سامان و کشاورزی، انصار، رفاه، تجارت و پست بانک بیشترین سهم را در بازار کارت های صادره، و پایانه های شعب در سراسر کشور داشته اند و چهار بانک بزرگ صادرات، ملی، ملت و پارسیان روی هم 52 درصد بازار کارت های بانکی استان تهران را به خود اختصاص داده اند.

به عبارت دیگر، چهار بانک بزرگ صادرات، ملی، ملت و پارسیان روی هم 52 درصد بازار کارت های بانکی را به خود اختصاص داده اند و 26 بانک و موسسه اعتباری نیز 48 درصد بقیه را تشکیل داده اند.

پس از بانک پارسیان، بانک های سپه با 10 درصد، بانک اقتصاد نوین با 8 درصد، پاسارگاد  5 درصد، مسکن، سامان و کشاورزی هریک با 4 درصد،  رفاه 3 درصد، شهر و انصار هریک با 2 درصد، در رتبه های پنجم تا 13 بانک های کشور قرار دارند.

همچنین بانک کشاورزی با 7 درصد، رفاه و مسکن هریک با 6 درصد، پارسیان و انصار، هریک با 4 درصد، در رتبه های پنجم تا نهم بانک های کشور از نظر تعداد کارت های صادره در استان ها قرار دارند.

بانک پارسیان در استان های کشور نیز بیشترین سهم از کارت های صادره را در بین بانک های خصوصی به خود اختصاص داده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پارسیان

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه