اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890176030

از حرفه ای ترین فروشگاه آنلاین خرید کنید

فروشگاه آنلاین کیف سیتی

کد: 1395052890176030

http://goo.gl/bSaogA

، تهران , (اخبار رسمی): نبود یک فروشگاه جامع و تخصصی آنلاین در زمینه کیف یکی ازدلایلی بود که مارا بر آن داشت تا به فکر خدمتی نو باشیم تا همه مردم عزیز کشورمان بتوانند متناسب با نیاز و علایق و کیف مورد نظرشان را تهیه کنند.

http://kifcity.com/

ما در  سایت کیف سیتی تلاش می کنیم  تا برترین استاندارد های یک فروشگاه آنلاین حرفه ای را رعایت کنیم تا شما بتوانید با خرید اینترنتی در زمان خود صرفه جویی کنید و زمان بیشتری را به همراه خانواده و دوستان ، به کارهایی که علاقه دارید بپردازید.

کیف سیتی قرار است شهری باشد که در آن صدها کیف در طرح های مختلف وجود خواهد داشت کیف های کیف سیتی با رنگ بندی های متنوع در هر مدل بیشتر از کیف های پاساژ های شهر خواهد بود و این همان نکته ای است که می تواند منجر به صرفه جویی در وقت شما شود.

جهت آرامش و اطمینان شما از یک خرید بی نقص و لذت بخش، در استودیو عکس برداری کیف سیتی از تمام کیف ها در 4 نما عکس برداری حرفه ای انجام می شود و عکس ها با بهترین کیفیت و البته کمترین حجم در سایت قرار داده می شود.

شما می توانید بدون بارگزاری مجدد صفحه کیف هایی که دارای چند رنگ هستند، محصول مورد نظرتان را در رنگ های متنوع مشاهده کنید و در حقیقت با انتخاب یک رنگ بدون بارگزاری مجدد صفحه، تنها همان تصویر با کیفیت مطلوب برای شما نمایش داده می شود و در صفحه آن محصول می توانید تنها با یک کلیک همان رنگ مورد نظرتان را سفارش دهید.

در حقیقت ما با در نظر گرفتن امکان اجاکس در طراحی سایت و بهینه کردن حجم صفحات به فکر دوستاران کیف که سرعت اینترنت شان پایین است و یا از اینترنت های حجمی استفاده می کنند نیز بوده ایم و سعی کرده ایم رضایت خاطر تمامی کاربران را با در نظر گرفتن استانداردهای طراحی کاربرپسندانه، جلب نماییم.

در قسمت ویژگی های می توانید اطلاعات بیشتری از کیف های مورد نظرتان را  مشاهده کنید. ابعاد تمام کیف ها اندازه گیری شده و ذکر شده اند. علاوه بر آن جنس کیف ها ، سال طراحی، تعداد بخش های درون کیف و برند طراح و …. نیز قابل مشاهده است.

برای تهیه کیف ها با برترین برندهای ملی و نمایندگی رسمی برترین برندهای همکاری مستقیم با برترین برندهای جهانی مثل برند دیوید جونز و… به طور مستقیم همکاری می کنیم تا بتوانیم کیف هایی اصیل و با کیفیت را با قیمت رسمی شان به دست شما برسانیم.

ما ادعا می کنیم که تنها فروشگاه کیف هستیم که برای ساکنان تهران بزرگ ، در کمتر از 2 ساعت کیف مورد نظر علاقه تان را به جایگاه حقیقی اش یعنی دستان شما می رسانیم!! پس اگر تصمیم دارید در برای حضور در یک مکان خاص، یک مهمانی یا یک مراسم در کمتر از دو ساعت کیف مورد نظرتان ،که با لباس های ویژه  شما برای آن مراسم ست شده اند ، را تهیه کنید کافی است تنها چند دقیقه در صفحه فروشگاه سایت و با چند کلیک نوع کیف، رنگ کیف و سایر ویژگی های مد نظرتان را فیلتر و انتخاب نمایید تا بهترین کیف های مد نظرتان را مشاهده کنید و در کمتر از 2 ساعت در اختیار داشته باشید.

با گرفتن نماد اعتماد و سایر مجوز های قانونی از منابع مربوط امکان خرید آنلاین از درگاه های بانک ملت و بانک پارسیان را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم.علاوه بر این ساکنان تهران می توانند پس از سفارش و تحویل کیف هزینه را پرداخت نمایند.

ما ادعا نمی کنیم بهترین هستیم اما با توجه به اینکه سعی می کنیم به بهترین وجه برای مردم سرزمین مان کار کنیم و تلاش مان بر این است که هر روز بهتر از دیروز در خدمت شما باشیم ، با فعالیت حرفه ای برای بهتر بودن گام بر می داریم و امیدواریم با نگاه ها و نظرتان و پیشنهادات شما ، با دلگرمی بیشتر بتوانیم بهتر از این در خدمت شما باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

kifcity

از حدود یک سال پیش بر آن شدیم تا در زمینه ای که تخصص مان بود و هنوز کسی به طور تخصصی فعالیت نکرده بود، خدمتی نو را ایجاد کنیم.کیف سیتی بزرگ ترین فروشگاه خرید کیف ؛ کیف ، کیف زنانه ، کیف مردانه ، کوله پشتی ، کیف دستی ، کیف مجلسی ، کیف لپ تاپ ، کیف اداری ، کیف جدید و کیف 2016

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]