اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101976030

معرفی برند فرانسوی دیوید جونز

کد: 13950607101976030

http://goo.gl/xv8An4

، تهران , (اخبار رسمی): برندی که این شرکت فرانسوی برای خود طراحی کرد در حقیقت شوالیه ای است که سوار بر اسب و استوار به سمت افق ایستاده است و به گذشته های سرزمین فرانسه اشاره می کند.

http://kifcity.com/

به گزارش کیف سیتی، در حال حاضر برند دیوید جونز یکی از بزرگترین تولید کنندگان کیف های زنانه در اروپاست.

برند دوید جونز David jones که در ابتدا یک برند فرانسوی بود اکنون دیگر برندی جهانی است و در بیش از 78 کشور جهان دفاتر مرکزی فروش دارد.

نمایندگی رسمی این برند در ایران و آسیا از سال 2008 آغاز به فعالیت کرد و هم اکنون به عنوان تنها نمایندگی رسمی این برند فرانسوی محصولات اورجینال و اصیل این برند را به فروشگاه های مجاز فروش کیف توضیح می کند.

سایت کیف سیتی نیز به طور مستقیم با نمایندگی مستقیم این برند یعنی شرکت امید فردای روشن در ارتباط است که محصولات این برند فرانسوی را در سایت آن ها یعنی سایت  نمایندگی دیوید جونز در آسیا و ایران نیز می توانید مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

kifcity

از حدود یک سال پیش بر آن شدیم تا در زمینه ای که تخصص مان بود و هنوز کسی به طور تخصصی فعالیت نکرده بود، خدمتی نو را ایجاد کنیم.کیف سیتی بزرگ ترین فروشگاه خرید کیف ؛ کیف ، کیف زنانه ، کیف مردانه ، کوله پشتی ، کیف دستی ، کیف مجلسی ، کیف لپ تاپ ، کیف اداری ، کیف جدید و کیف 2016

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس