اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890185511

بانک رفاه 56 ساله شد

کد: 1395052890185511

https://goo.gl/yMeZo3

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بانک رفاه گفت: نیروی انسانی شایسته و توانمند، در 56 سالگی این بانک پشتوانه ما بوده است.

ساختمان بانک اصلی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، مدیرعامل این بانک  در پیامی پنجاه و ششمین سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت و از تلاش کارکنان بانک در ارائه خدمت به مشتریان قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش در پیام محمد علی سهمانی آمده است:فرا رسیدن 27 مرداد ماه، پنجاه و ششمین سالروز تاسیس بانک رفاه را تبریک عرض می کنم.

بانک رفاه با قدمت بیش از نیم قرن و با داشتن نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند، ظرفیت و آمادگی لازم را برای حرکت به سمت توسعه و تعالی داشته و ایمان دارم با این پشتوانه بزرگ می توانیم، به آنچه شایسته نام بانک است دسترسی پیدا کنیم.

بانک رفاه و آنچه امروز به امانت به دستان ما سپرده شده است یادگار گرانسنگ جمع کثیری از کارکنان متعهد و ارزشمند از گذشته های دور تا کنون است که با کمترین امکانات در جهت رشد و تعالی بانک همت گمارده و از هیج کوششی برای اعتلای بانک دریغ نورزیدند و وظیفه همه ما حراست از این یادگار کهن و رشد و توسعه بیش از پیش آن است.

راه دشوار خدمت رسانی به مردم شریف و عزیز میهن اسلامی مان را با توکل به خداوند رحمان ادامه خواهیم داد و انشاالله برنامه ها و اقدامات بانک به نحوی خواهد بود که از نتایج و دستاوردهای آن همه ذی نفعان، خشنود و راضی  شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه