اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990535585

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

شاهمیری: داوران درنتایج المپیک تاثیر نداشتند

کد: 1395052990535585

http://goo.gl/k77oPL

، تهران , (اخبار رسمی): داور المپیکی والیبال ایران گفت: قضاوت داوران و اشتباهات احتمالی آن ها تاثیری در نتایج مسابقات والیبال بازی های المپیک ریو نگذاشته است.

شاهمیری: داوران درنتایج المپیک تاثیر نداشتند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد شاهمیری تنها داور ایرانی حاضر در مسابقات والیبال بازی های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: تا کنون در مسابقات المپیک در قضاوت 14 مسابقه به عنوان داور اول و دوم، داور ذخیره یا داور ویدئوچک حضور داشته ام. با توجه به اینکه برنامه ریزی مسابقات بر عهده اروپایی هاست، رقابت ها در شرایط خوبی برگزار شده است.

وی درباره عملکرد داوران در المپیک ریو افزود: نمرات داوران در اکثر مسابقات خوب بوده است و کمیته کنترل نیز از داوری ها رضایت دارد. اگر هم داوران اشتباهی کرده باشند این موضوع در نتیجه هیچ مسابقه ای تاثیر نگذاشته است.

داور المپیکی والیبال ایران خاطرنشان کرد: روسای کمیته های کنترل و قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی نیز بر نحوه قضاوت ها نظارت دارند و هر روز در سه شیفت صبح، ظهر و شب کلاس های روانشناسی ورزشی برای داوران برگزار می شود که هر داوری در زمان استراحت خود باید در این کلاس ها شرکت کند.

فرهاد شاهمیری ادامه داد: علاوه بر کلاس های روانشناسی ورزشی، یک روز در میان کلاس قوانین و مقررات نیز برگزار می شود تا داوران دائما قوانین جدید را مرور کنند.

وی گفت: یکی از مهمترین و سخت ترین بخش های قضاوت در المپیک، حضور به عنوان داور ویدئوچک بود که من هم در چند مسابقه این مسئولیت را بر عهده داشتم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش