اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990605566

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

علیزاده: این مدال پنجمین مدال تاریخ سازم بود

کد: 1395052990605566

http://goo.gl/nOLTpY

، تهران , (اخبار رسمی): تنها بانوی المپیکی تکواندوی ایران گفت: می‌خواستم پنجمین مدال تاریخ‌سازم را با مدال المپیک کسب کنم که این اتفاق افتاد.

علیزاده: این مدال پنجمین مدال تاریخ سازم بود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کیمیا علیزاده بعد از کسب مدال تاریخی‌ خود برای ورزش ایران در تکواندوی المپیک اظهار داشت: می‌خواستم پنجمین مدال تاریخ‌سازم را در المپیک بگیرم و می‌خواستم طلا بگیرم ولی متاسفانه نشد. شاید آن زحماتی که من کشیدم رنگش برنزی بود. شرمنده استادم شدم.

ملی‌پوش وزن 57 - کیلوگرم تکواندوی بانوان ادامه داد: من بعد از یک ماه و نیم برای اولین بار است که روی پایم پریدم زیرا یک آسیب دیدگی شدیدی داشتم. کادر پزشکی و استادم تلاش زیادی کردند که به این مسابقه‌ها برسم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستم تاریخ‌ساز باشم.

وی افزود: خوشحالم برای دختران ایرانی چون راهی باز شد تا بانوان ایران بتوانند در المپیک‌های بعدی مدال‌آور باشند. امیدوارم که شاهد مدال‌های خوشرنگ‌ترین در المپیک‌های بعدی باشیم.

علیزاده درخصوص عدم راهیابی‌ خود به رقابت فینال گفت: اگر ضربه‌ای که به صورت گومز زده بودم حساب شده بود، الان فینال بودم. شرمنده زحماتی که پدر و مادرم و فدراسیون و مربیانم کشیدند، شدم.

خبرنگاران با اشاره به اینکه اول راه هستی و می‌توانی در المپیک‌های بعد طلا بگیری پرسیدند که حس کنونی‌ات چیست و علیزاده چنین پاسخ داد: من این حس را چندین بار تجربه کرده بودم. در مسابقه‌های جهانی، المپیک نوجوانان و جهانی نوجوانان تاریخ‌سازی کردم. این پنجمین‌ بار بود که تاریخ‌ساز می‌شدم. خوشحالم که این اتفاق افتاد و بیشتر از همه برای دختران ایران خوشحال هستم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش