اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091015515

در اجلاس مدیران و روسا به دست آمد

3نشان آیتک برای پاسارگاد

کد: 1395053091015515

https://goo.gl/PyJg6D

، تهران , (اخبار رسمی): بانک پاسارگاد در اجلاس مدیران و روسای آیتک سه نشان از سوی موسسه‌ ICS را کسب کرد.

پاسارگاد

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد ، هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه‌ سراسر کشور (آیتک) که در 26 مرداد 1395، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور مسئولین عالی‌رتبه‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، بانک‌ پاسارگاد موفق به دریافت نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری و استاندارد، تندیس ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری و جایزه بین‌المللی حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری  (supporter of customer welfare)  از سوی موسسه‌ ICS شد.

بر اساس این گزارش، این اجلاس با رویکرد حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید ،تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از محصولات ایرانی توسط اتاق تعاون جمهوری‌اسلامی ایران و دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران برگزار شد.

محورهای اصلی این اجلاس، توسعه کارآفرینی و اشتغال، جذب سرمایه‌گذاران خارجی در مسیر تولید ملی، حمایت از صنایع و جلوگیری از تعطیلی گروه‌های تولیدی و بررسی ماده 8 قانون رفع موانع تولید است.

گفتنی است در این همایش، مسئولین کشور از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت و کار سخنرانی کرده و برخی از کارآفرینان و مدیران موفق بخش خصوصی نیز به بیان دغدغه‌های خود در حوزه‌ی تولید پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد بموجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال باپذیره نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است. در حال حاضر سرمایه بانک پاسارگاد 50.400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه