اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091485435

عسلویه وخارگ صاحب ایستگاه هواشناسی شدند

کد: 1395053091485435

http://goo.gl/NwJCoC

، تهران , (اخبار رسمی): از مهمترین مزایای راه‌اندازی ایستگاه هواشناسی ساحلی می‌توان به نقش اطلاعات هواشناسی در حرکت ناوگان‌های دریایی ،ارتقا ایمنی دریایی، کاهش سوانح دریایی و مدیریت بهینه حمل و نقل دریایی اشاره داشت.

عسلویه وخارگ صاحب ایستگاه هواشناسی شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ، در راستای ارتقا ایمنی دریایی، کاهش سوانح دریایی و مدیریت بهینه حمل و نقل دریایی ایستگاه های هواشناسی بنادر عسلویه و خارگ به بهره برداری رسید.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به جایگاه و اهمیت ایستگاه‌های هواشناسی دریایی گفت: در راستای انجام فاز سوم طرح کلان ملی فناوری طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی شبکه ملی پایش و پیش بینی دریایی کشور، ایستگاه‌های هواشناسی ساحلی بنادر عسلویه و خارک نصب و راه اندازی شد.

مسعود قاسمیان افزود: ایستگاه هواشناسی ساحلی قادرند پارامترهای قابل اندازه‌گیری که شامل دمای هوا، فشار هوا، سرعت باد، سرعت تند باد، جهت باد و رطوبت نسبی است را اندازه‌گیری کنند.

وی درباره اهداف نصب و راه اندازی ایستگاه هواشناسی ساحلی، بیان داشت: از جمله اهداف نصب و راه اندازی ایستگاه هواشناسی ساحلی می توان به اندازه گیری مشخصه های هواشناسی، توسعه شبکه اندازه‌گیری‌های میدانی در سواحل و بهره‌برداری و بارگذاری اطلاعات ثبت شده بر روی پایگاه اینترنتی اشاره کرد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: از مهمترین مزایای راه اندازی ایستگاه هواشناسی ساحلی می‌توان به نقش اطلاعات هواشناسی در حرکت ناوگان های دریایی ،ارتقا ایمنی دریایی، کاهش سوانح دریایی و مدیریت بهینه حمل و نقل دریایی اشاره داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بنادر و دریانوردی

آئین نامه های معاملات مالی در تاریخ 24 خرداد ماه 1349 و آئین نامه استخدامی سازمان بنادر و کشتیرانی در تاریخ 6 مرداد 1349 مورد تصویب شورای عالی سازمان قرارگرفت و این سازمان در سال 1353 مجددا از وزارت دارایی منتزع و به وزارت راه وترابری انتقال یافت. به موجب مصوبه مورخ 10/2/1387 مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان که طی نامه شماره 79/12223 مورخ 29/02/1387 به مجلس شورای اسلامی واصل گردید. نام سازمان بنادر و کشتیرانی به سازمان بنادر و دریانوردی تغییر یافت و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر سازمان بنادر و کشتیرانی عیناً در سازمان بنادر و دریانوردی حاکم و جاری گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان