اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091565585

در رقابت های والیبال سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی 2016

ایتالیا فینالیست المپیک شد

کد: 1395053091565585

http://goo.gl/FKUYXx

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی والیبال ایتالیا در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بازی های المپیک آمریکا را شکست داد و به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کرد.

ایتالیا فینالیست المپیک شد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال مردان سی و یکمین دوره بازی های المپیک امروز با دو دیدار در شهر ریودوژانیرو برزیل پیگیری می شود.
در نخستین مسابقه این مرحله تیم های ایتالیا و آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان ایتالیا سه  بر دو به پیروزی رسیدند.
تیم ملی والیبال ایتالیا در ست های دوم و سوم این مسابقه 28 بر 26 و 25 بر 9 مغلوب آمریکا شد، اما در ست های اول، چهارم و پنجم با ارائه نمایشی بی نظیر موفق به پیروزی با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 22 و 15 بر 9 شد تا به عنوان تیم نخست فینالیست معرفی شود.
داورانی از بلژیک و آرژانتین به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
تیم های روسیه و برزیل در دومین دیدار این مرحله به مصاف یکدیگر می روند تا تیم برنده این مسابقه حریف ایتالیا در دیدار نهایی شود و تیم بازنده برای کسب مقام سومی با آمریکا روبرو شود.

مرحله نهایی مسابقات والیبال مردان المپیک روز یکشنبه 31 مردادماه برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش